ŠOLAKOVI MEDIJI U POHODU PROTIV PRAVOSLAVLJA: Veličaju konvertiranje u islam
Mediji pod kontrolom Dragana Šolaka su dostigli sledeći nivo beščašća, objavljivanjem propagandnog teksta kojim se među mladim devojkama afirmiše konvertiranje u islam, predstavljajući ovu pojavu kao „njenu priču“ na portalu „Zadovoljna“.

Foto: Profimedia
Šolakovci pristupaju ovoj temi vrlo površno, a čini se i zlonamerno sugestivno, kroz bajkovitu prizmu prihvatanja islama usled zaljubljenosti, naleta sreće ili ekstravagantnog životnog stila.
Šolakovi novinari namerno propuštaju da se ozbiljno pozabave ovim kompleksnim sociološkim problemom, koji razara porodice i društvo, a devojke vodi u kandže dogovorenih šerijatskih brakova, prinudnih ropskih odnosa i svih oblika eksploatacije, sa neretkim skončavanjem u samoproglašenim terorističkim kalifatima Bliskog istoka ili užasnim izbegličkim kampovima Sirije.
Podsećamo da je konvertit u islam, sada pokojni Miloš Žujović, u junu ove godine izvršio teroristički napad na Ambasadu Izraela u Beogradu i tom prilikom pokušao da ubije pripadnika Žandarmerije. Takođe, u avgustu ove godine, uhapšen je drugi konvertit u islam, Lazar Berber, pod sumnjom da je pripremao teroristički akt.
Promovisanje konvertiranja u islam nije samo pomodarstvo, već organizovana delatnost koju finansiraju brojne ekstramističke organizacije, a ostaje dilema kojim motivima se vode Šolakovi mediji, dok roditelji treba da budu veoma oprezni kakvom sadržaju se izlažu njihova deca i šta ih to vreba sa Šolakovih portala.

OVA MAJKA JE POSEBNA: Razlog su njena deca, a evo i zašto (VIDEO)
ONI su Ilija, Jovana i Vasilije Hadži-Purić, polaznici Centra za talente "Nikola Tesla".
10. 09. 2025. u 12:13 >> 20:43

OVO JE DETALjAN SPISAK NAMIRNICA KOJIMA ĆE PASTI CENA: Nove ekonomske mere važne za građane
PRESEDNIK Srbije Aleksandar Vučić istakao je juče prilikom izlaganja o smanjenju marži na kućnu hemiju i prehrambene proizvode, a u okviru predstavljanja novih ekonomskih mera za građane, da sniženje koje će uslediti kao posledica ograničenja trgovačkih marži obuhvata 3000 proizvoda iz 23 grupe.
25. 08. 2025. u 13:15

KRVAVI PIR 2001: Zašto je Nepalski princ pobio celu kraljevsku porodicu?
NISU MU dali da oženi ženu koju je voleo, a onda je počelo da se šuška da će mu oduzeti i pravo na presto.
12. 09. 2025. u 13:24
Komentari (0)