KAKVA JE BILA REAKCIJA VUČIĆA NA PAPIR O PRIZNANJU KOSOVA

Tanjug

03. 09. 2020. u 18:14

OGROMAN je pritisak na delegaciju Beograda u Vašingtonu, istakao je ministar finansija Siniša Mali i dodao da 20 učesnika razgovora, ne samo Albanci, istakao je, veoma agresivno reaguje na svaku reč iz naše delegacije.

КАКВА ЈЕ БИЛА РЕАКЦИЈА ВУЧИЋА НА ПАПИР О ПРИЗНАЊУ КОСОВА

Foto: Pink Printskrin

- Ogroman je pritisak, ovo su za nas veoma teške teme. Predsednik Aleksadnar Vučić se bori, a da li će izdržati, videćemo... Ja se vraćam razgovorima, nastavljamo, borićemo se do kraja i, kao što je predsednik rekao, predaja nije opcija - rekao je Mali novinarima u pauzi razgovora u Vašingtonu.

Na pitanje kakva je bila reakcija predsednika Vučića na papir, na kojem je jedna od ukupno 16 tačaka bilo priznanje Kosova, Mali je odgovorio:

"Kakva može da bude?".

Istakao je da je delegacija Srbije došla sa idejom da razgovara o podizanju ekonomije regiona, da investira tri-četiri milijarde evra u infrastrukturu, podsticanje poljoprivrede, privrede, da se grade stanovi za mlade.

"To je bila naša platforma, a onda dobijete tačku 10 koja kaže međusobno priznanje. To niti je ekonomija, niti bilo šta drugo", rekao je Mali.

Poručio je da nastavljaju da se bore za interese Srbije i ljudi koji žive na KiM.

- Imate 15-20 ljudi koji su protiv vas i vrše pritisak. Na svaku rečenicu reaguju agresivno", rekao je Mali, a na pitanje ko vrši taj pritisak, odgovorio:

- Svi. Svi koji su tamo prisutni. Ali, borimo se - naglasio je Mali, opširnije čitajte OVDE.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (43)

Hurgada iz prve ruke - Ovog leta posetite sa nama biser egipatske obale!