POVRATAK NOĆNIH AUTOBUSA: Po popuštanju epidemioloških mera i pola godine pauze, uspostavljen prevoz na 24 linije

С. Б. МИЛОШЕВИЋ

02. 06. 2021. u 08:51

AUTOBUSI sa 24 linije noćnog prevoza sinoć su posle više od šest meseci prošli ulicama grada.

ПОВРАТАК  НОЋНИХ  АУТОБУСА: По попуштању епидемиолошких мера и пола године паузе, успостављен превоз на 24 линије

Foto: P. Milošević

Noćni javni prevoz uspostavljen je u skladu sa Naredbom o izmeni i dopuni Naredbe o radnom vremenu i prostornim ograničenjima za vreme nepovoljne epidemiološke situacije tokom trajanja zarazne bolesti kovid 19 od 31. maja 2021. godine i produženog vremena rada sektora usluge.

Autobusi ponovo voze posle ponoći sa Trga republike voze ka Bloku 45, Resniku, Belim vodama, Rušnju, Velikom Selu, Batajnici, Mirijevu, Bežanijskoj kosi, Zemunu, Padinskoj Skeli, Begaljici, Kneževcu, Sremčici, Višnjici, Ritopeku, Ugrinovcima i Zemun polju.

Sa Studentskog trga autobusi kreću ka Kumodražu, Medakoviću III, Konjarniku. Dorćol je prva stanica noćnih linija koje saobraćaju do Braće Jerković i Pinosave. Sa Trga Slavija idu autobusi ka Dobanovcima, Velikom Mokrom Lugu.

PORED KLjUČA VOZI 602

LINIJA 602 od danas će pri kretanju ka gradu biti preusmerena na saobraćajnicu Mileve Marić pored naselja Ključ u Surčinu. Zahtev građana naselja Ključ u proteklom periodu bio je da se navedeno naselje na obodu gradske opštine Surčin poveže javnim prevozom. Angažovanjem GO Surčin Ulica Mileve Marić povezana je sa sistemom ulica u delu SRC "Surčin" i napravljena su četiri nova stajališta: "Park Ključ", "Don Kihotova" i "Žička", kao i jedno u samom SRC-u u Jakovičkoj.

Noćnog prevoza u prestonici nije bilo od sredine novembra, zbog loš epidemiološke situacije. Većina sugrađana je zato svoje obaveze završavala na vreme, ali je i bilo onih kojima su ponoćne linije falile. U njima ne važe mesečne markice, a cena pojedinačne vožnje kreće se od 150 do 210 dinara, u zavisnosti od zone u kojioj se nalazi silazna stanica. karte naplaćuju vozači ili kondukteri u zavisnosti da li je veliki ili minibus.

Foto V. N.

- Radim u centru grada u firmi koju mere u borbi protiv vurusa korona ne dotiču, pa oko ponoći završavam s poslom. Zato mi noćna linija do Batajnice i te kako znači - navodi Stevan S.

Noćne linije, njih 24, prvi put su ukinute tokom vanrednog stanja prošle godine. I dok je redovan javni prevoz putnika uspostavljen 8. maja godine, noćni autobusi vraćeni su na ulice 11. juna prošle godine.

Ipak, broj putnika na noćnim linijama se menjao u zavisnosti od epidemiološke situacije.

Sekretarijatu su se od juna, kada je noćni prevoz ponovo uspostavljen, više puta obraćali prevoznici, sa primedbom da je izuzetno mali broj putnika koji ih koristi. U novembru, u proseku manje od 10 putnika koristilo je noćne linije po polasku. Zato je i ukinut nanovo 19. novembra.
 

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

USKORO PADA KLJUČNI GRAD, RUSI NADIRU SA SEVERA, ISTOKA I JUGA: Detaljna analiza ukrajinskih stručnjaka o stanju na frontu