NA mestu starog Savskog mosta, koji će biti uklonjen, nići će novi sa šest traka. Ovo je juče najavio zamenik gradonačelnika Goran Vesić i podsetio da su ovu odluku izglasali građani.
Novi most koji ima 6 traka biće sigurno bolje rešenje, ali se postavlja pitanje koliko će trajati njegova gradnja. Ovo iz razloga što se u špicu saobraćaja ni sada ne može normalno voziti između Novog i starog Beograda, a jedan most manje biće veliki problem. Novi most bi trebao da se uradi u delovima pre razmontiranja starog mosta, i da se sagrade noseći stubovi, a onda da se novi most samo namontira.To bi trajalo možda godinu i po ili manje, a ako se gradi na licu mesta novi most neće biti gotov ni za 4 godine. To će biti veoma veliki problem za gradski saobraćaj.
Зaшто се нови мост не изгради између старог и Бранковог? У том случају стари може да се користи до изградње новог. Смањују се трошкови за рушење старог. Стари може да остане као пешачи и бициклистички. Или, евентуално за неке ресторане! Ако стари мост порушите, само Вас молим, немојте да га постављате у било који парк као некакву скулптуру или атракцију. То баш вређа интелигенцију Београђана!!!
Ako se stari most ruši, onda ga bar iskoristite da se negde prenese i koristi kao most. Most služi za premošćavanje! I nije prekrivač da se njime prekrivaju parkovi! Da ne bude kao sa "toboganom" kod ade Ciganlije. Isečen je i bačen u staro gvožđe! Mnoga manja mesta vape da premoste svoje rečna korita i nemaju sredstava da to urade. Delovi starog mosta mogu za to dobro da posluže! Kakvi parkovi, kakvi bakrači??
Taj stari most su Nemci podigli, pre svega kako bi obezbedili nekakav železnički saobraćaj između centralne Evrope i sredozemlja!!
Most koji je bio predviđen za drugo mesto je hitno prebačen i tu postavljen. On nije imao nosivost da se preko njega prevoze kompozicije teretnih, natovarenih vagona!! Zato su teretni vagoni "pregurivani" preko mosta! Jedna lokomotiva gura vagon ispred sebe i ispred mosta se lokomotiva zaustavi a vagon "otisne" na drugu stranu. Sa druge strane ga dočeka druga lokomotiva, zakači u železničkoj stanici Beograd i formira kompoziciju koja dalje može nesmetano da se kreće! Tako se odvijao železnički saobraćaj preko reke Save, sve dok nije obnovljen porušeni železnički most kod "Šest topola" (današnjeg sajma).
ŽITELjI prestoničkih opština Savski venac i Surčin, koji su na javnom konkursu dobili subvencije za zamenu stolarije u porodičnim kućama i stanovima, čime je započeta realizacija novog ciklusa energetske sanacije domaćinstava u ove dve opštine, potpisali su ugovore sa predsednicima opština o ovom vidu pomoći.
Na inicijativu građana Ripnja, počela je rekonstrukcija Puta za Trešnju u dužini od 3,5 kilometra. Stanovnici ovog podavalskog naselja obraćali su se Opštini da se ovaj put sanira jer predstavlja važnu sponu za različite delove naselja.
KINESKA Nova godina svečano je danas sedmi put dočekana organizovano u Beogradu pod pokroviteljstvom Ambasade Kine, Kineskog kulturnog centra, Vlade Srbije i Instituta za pojas i put.
Gradska opština Surčin uputila je javni poziv za dodelu sredstava namenjenih poboljšanju uslova stanovanja izbeglica kroz nabavku građevinskog materijala na teritoriji opštine.
Marko
07.05.2022. 14:11
Novi most koji ima 6 traka biće sigurno bolje rešenje, ali se postavlja pitanje koliko će trajati njegova gradnja. Ovo iz razloga što se u špicu saobraćaja ni sada ne može normalno voziti između Novog i starog Beograda, a jedan most manje biće veliki problem. Novi most bi trebao da se uradi u delovima pre razmontiranja starog mosta, i da se sagrade noseći stubovi, a onda da se novi most samo namontira.To bi trajalo možda godinu i po ili manje, a ako se gradi na licu mesta novi most neće biti gotov ni za 4 godine. To će biti veoma veliki problem za gradski saobraćaj.
DRAGOLJUB
08.05.2022. 23:11
Зaшто се нови мост не изгради између старог и Бранковог? У том случају стари може да се користи до изградње новог. Смањују се трошкови за рушење старог. Стари може да остане као пешачи и бициклистички. Или, евентуално за неке ресторане! Ако стари мост порушите, само Вас молим, немојте да га постављате у било који парк као некакву скулптуру или атракцију. То баш вређа интелигенцију Београђана!!!
DRAGČE
08.05.2022. 23:16
Ako se stari most ruši, onda ga bar iskoristite da se negde prenese i koristi kao most. Most služi za premošćavanje! I nije prekrivač da se njime prekrivaju parkovi! Da ne bude kao sa "toboganom" kod ade Ciganlije. Isečen je i bačen u staro gvožđe! Mnoga manja mesta vape da premoste svoje rečna korita i nemaju sredstava da to urade. Delovi starog mosta mogu za to dobro da posluže! Kakvi parkovi, kakvi bakrači??
Dragy
08.05.2022. 23:25
Taj stari most su Nemci podigli, pre svega kako bi obezbedili nekakav železnički saobraćaj između centralne Evrope i sredozemlja!! Most koji je bio predviđen za drugo mesto je hitno prebačen i tu postavljen. On nije imao nosivost da se preko njega prevoze kompozicije teretnih, natovarenih vagona!! Zato su teretni vagoni "pregurivani" preko mosta! Jedna lokomotiva gura vagon ispred sebe i ispred mosta se lokomotiva zaustavi a vagon "otisne" na drugu stranu. Sa druge strane ga dočeka druga lokomotiva, zakači u železničkoj stanici Beograd i formira kompoziciju koja dalje može nesmetano da se kreće! Tako se odvijao železnički saobraćaj preko reke Save, sve dok nije obnovljen porušeni železnički most kod "Šest topola" (današnjeg sajma).