AKO bi neko od građana sa šire periferije grada rešio da okrene broj taksi udruženja i od operatera zatražio vožnju, dobio bi isti odgovor - nemamo slobodno vozilo.
Pre nedelju dana sam pozvala Beo taksi iz Mirijeva. Došao je za 5 minuta. Ušla sam sa detetom od 7 godina, stavila maske obema i rekla adresu gde idemo. Kada je vozač čuo adresu(kovid ambulanta), zaustavio je vozilo i izbacio nas napolje. Rekao je da on nije Hitna pomoć i da odmah napustimo vozili. Bila sam u šoku. Otišle smo gradskim prevozom. Na sreću dete je bilo negativno. Kome da prijavim ovako ponašanje?
@Mira - Sram te bilo. Za 1000 dinara ocekujes da se covek zarazi. I on ima dorodicu, zenu i decu. Da se njima nesto desi bolelo bi te uvo. Jos hoces da ga prijavis. Treba te osuditi sto namerno ugrozavas zdravlje drugih ljudi.
Kada se taxi delatnost sprovede po savremenim i normalnim zakonom i propisima za prevoz putnika i sprovede struku kao profesionalnu delatnost koja je bila do pre par godina. Danas država dozvoljava prevoz putnika bez kvalifikacije i registracije preduzetnika. Taxi udruženja više ne koriste radio stanice već savremene aplikacije koje nisu profesionalne. Pri poručivanju i apliciranju taxi vozila kada bude dodeljeno taxi vozilo za adresu koja je prihvaćena, aplikacija bih trebala automatski skinuti određeni iznos sa platne kartice. Tako bih taxista bio siguran da je poziv regularan, a ne da se igraju gledaju, prate kretanje vozila na mapi aplikacije i kada se taxi približi adresi onda otkažu vozilo. Za takve musterije bih trebalo uvesti krivicni postupak i kao takvog kazniti kod sudskog tužioca. Taxi treba uvesti u red ali i građane. Poziv za taxi iz Sremcice, Obrenovca, Rušnja, Ripnja i td dodeli se taxi vozilo. Taxi dođe na adresu odčeka na svoje vrene još 3-5minuta i niko se ne pojavi. Onda sa te adrese se vrati prazan za grad. Potroši gorivo u oba pravca, izgubi vreme i zato niko ne ide van gradske zone. Uvesti PROFESIONALNE aplikacije. Aplikaciju može instalirati samo ko poseduje vazeću platnu karticu i koristi uslugu taxi prevoza ko ima novaca na istoj.
Drugi problem je što je taxi jeftin. 90tih godina deca se nisu vozila taxijem kao i mnogi drugi. Start je bio 3l goriva. Danas zbog nelegalnog prevoza putnika koje država dozvoljava tako su cene srozali kao i za ostale poslove iz sive ekonomije. Taxi je luksuzni prevoz svugde u svetu i metropolama. Taxi nije socijalni prevoz. Zato postoji gradski prevoz i voz.
Resiti se taxista uvesti Uber za sve i dovidjenja ili promeniti zakon da ne može svaki kriminalac i propalica da bude taxista, prvo da se uredi zakon o voznji udjes u taxi on te vozi kroz centralne gradske ulice pri brzini od 70kmh gde je ogranicenje 50 plus i brze kada je neki pravac, okrecu se kolima na svakoj mogucoj i nemogucoj raskrsnici nije bitno da li je to glavna ulica u gradu ili sporedna obavezno uvesti neki monitoring njihovih voznji i poceti ih kaznjavati dokle više, da ne govorim koliko ih ima koji pravo iz kafane pripiti sednu da voze klijente koji to ni ne znaju, treba kraj i njima da dodje ta nedisciplina traje od 90-tih godina dosta više.
80-tih su taxisti bili gospoda a danas sramota...
Ove Subote oko 23h sam spasao 3 stranaca za 10 minuta na aerodromu od pljacke!!!
Taksija nigde, svi 'cekaju' nekoga.. Ok, pomerim se sa strane i cekam sledeci. Prilazi prvi stranac i na Engleskom pita da li je slobodan, ovaj pita za adresu i ko iz topa kaze 3500 din! 30 ljudi ceka taksi i smrzava se.. Prisao sam i oterao taksistu, i tako jos dva puta! Na kraju sam docekao vozilo i poveo Nemicu kojoj sam pomogao i platio joj Taksi do centra, posramocen nasim ponasanjem. Komunalna policija je bila prekoputa u kolima, grejali se, sta ce.
Sramota i tuzno.
Ako sam razumeo, oni zele da ukljuce taksimetar dok dolaze po stranku, kazu, ne isplati im se, ali kada tu istu stranku dovezu na periferiju, oni se vracaju "prazni" i takodje voze bez ukljucenog taksimetra? Da ne pominjem da bi jeftinije izasla voznja helikopterom nego taksijem u Beogradu al to je za neku drugu temu...
Za gosn.Miloša sve to što je naveo može da važi i za vozača gsp-a. Kako se ne osvrne na svoju vožnju recimo žutom trakom ili na parkiranje samo na čas na taxi stanici privatnim vozilom. Možda je bolja opcija uber pa da dobijemo i ubice i silovatelje kao što je normalno svuda u svetu gde radi uber.Mora da se zna da je taxi vozač izašao na ulicu da radi da bi izdržavao porodicu i ispunio obaveze prema državi a korisnici da se osećaju prijatno i bezbedno. Koliko je korisnika sa decom ušla u taxi vozilo koju nije mogla da smiri ,nemirna,skaču,galame ,ometaju vozača u vožnji?! Koliko ih je ušlo sa hranom u vozilo, sa koronom,boginjama ili ne znam ni ja čim?! Bitno je da su taxisti krivi i da je bitan samo korisnik koji je sa svojih 400-500 din.kupio i taxistu i njegov auto.
Ljudi, Amerika je zemlja kapitalizma, ali kod njih nema privatnog taksija, postoje udruženja sa određenim brojem vozila koje voze tri vozača po 8 sati, rade za platu, udruženje održava i servisira automobile, kod nas čim je neko loše vreme, sneg, kiša, taksisti sede kući i odmaraju umesto da rade.
Taksija nema na ulicama ni u centru grada. Čini mi se da ih je ili manje nego ranije, ili je u potanju tihi štrajk kako bi se povisila cena vošnje. Mislim da je zadnje vreme da Grad to reguliše. Često kad moram da idem na zakazani pregled u drugi deo grada, ne mogu ni kod jedne taksi kompanije da nađem slobodan prevoz. Ovo nije bilo ranijijh godina i niko me ne može ubediti da se tu neko nije debelo umešao.
Pricate stvari i komentarisete, a da pri tome nista ne znate! Primera radi, moje udruzenje gde ja radim, iz Padinske Skele je protekle nedelje imalo svega 2 poziva, od koje je jedno realizovano. Dakle, kakav bi to poslovni potez bio, da stojim danima u Padinjaku i cekam voznju, sta je s vama? Ko bi to radio? Poslednji put sam tamo bio pre 7-8 godina, u Sremcici pre 3-4, u Ovci, jednom za ovih 20 godina itd itd. O tome da ljudi zovu taksi i ne izadju, da i ne govorim, pa kako bi tek bilo da odem prazan u Padinjak i stranka mi ne izadje?
ODBORNICI Skupštine grada Beograda doneli su danas Odluku o usvajanju samoinicijativnog predloga projekta javno-privatnog partnerstva za obavljanje komunalne delatnosti gradskog prevoza putnika na teritoriji grada Beograda, odnosno zameni postojećih trolejbuskih linija linijama električnih autobusa.
GRAD će u sledećoj godini imati na raspologanju 171,6 milijardi dinara. O predlogu budžeta za narednu i projekcijama za 2026. i 2027. godinu, danas raspravljaju odbrnici Skupštine grada.
GRADONAČELNIK Beograda Aleksandar Šapić, pred današnju sednicu Skupštine grada na kojoj se usvaja budžet za 2025. godinu, rekao je da se po pozicijama u predloženom budžetu jasno može videti da se ni od jednog važnog projekta nije odustalo, a da će za socijalne mere izdvajanja biti blizu 250 miliona evra.
SNEG koji od ponedeljka pada u Beogradu, juče je izazvao kolaps u svim delovima prestonice, međutim građani iz Mladenovca, Sopota, Grocke, Barajeva, Lazarevca i Obrenovca imali su dodatni problem.
Mira
20.09.2022. 22:05
Pre nedelju dana sam pozvala Beo taksi iz Mirijeva. Došao je za 5 minuta. Ušla sam sa detetom od 7 godina, stavila maske obema i rekla adresu gde idemo. Kada je vozač čuo adresu(kovid ambulanta), zaustavio je vozilo i izbacio nas napolje. Rekao je da on nije Hitna pomoć i da odmah napustimo vozili. Bila sam u šoku. Otišle smo gradskim prevozom. Na sreću dete je bilo negativno. Kome da prijavim ovako ponašanje?
Mnogo Si Ti Naivna
20.09.2022. 23:30
@Mira - Sram te bilo. Za 1000 dinara ocekujes da se covek zarazi. I on ima dorodicu, zenu i decu. Da se njima nesto desi bolelo bi te uvo. Jos hoces da ga prijavis. Treba te osuditi sto namerno ugrozavas zdravlje drugih ljudi.
Miša
20.09.2022. 23:02
Kada se taxi delatnost sprovede po savremenim i normalnim zakonom i propisima za prevoz putnika i sprovede struku kao profesionalnu delatnost koja je bila do pre par godina. Danas država dozvoljava prevoz putnika bez kvalifikacije i registracije preduzetnika. Taxi udruženja više ne koriste radio stanice već savremene aplikacije koje nisu profesionalne. Pri poručivanju i apliciranju taxi vozila kada bude dodeljeno taxi vozilo za adresu koja je prihvaćena, aplikacija bih trebala automatski skinuti određeni iznos sa platne kartice. Tako bih taxista bio siguran da je poziv regularan, a ne da se igraju gledaju, prate kretanje vozila na mapi aplikacije i kada se taxi približi adresi onda otkažu vozilo. Za takve musterije bih trebalo uvesti krivicni postupak i kao takvog kazniti kod sudskog tužioca. Taxi treba uvesti u red ali i građane. Poziv za taxi iz Sremcice, Obrenovca, Rušnja, Ripnja i td dodeli se taxi vozilo. Taxi dođe na adresu odčeka na svoje vrene još 3-5minuta i niko se ne pojavi. Onda sa te adrese se vrati prazan za grad. Potroši gorivo u oba pravca, izgubi vreme i zato niko ne ide van gradske zone. Uvesti PROFESIONALNE aplikacije. Aplikaciju može instalirati samo ko poseduje vazeću platnu karticu i koristi uslugu taxi prevoza ko ima novaca na istoj. Drugi problem je što je taxi jeftin. 90tih godina deca se nisu vozila taxijem kao i mnogi drugi. Start je bio 3l goriva. Danas zbog nelegalnog prevoza putnika koje država dozvoljava tako su cene srozali kao i za ostale poslove iz sive ekonomije. Taxi je luksuzni prevoz svugde u svetu i metropolama. Taxi nije socijalni prevoz. Zato postoji gradski prevoz i voz.
Miloš
20.09.2022. 23:05
Resiti se taxista uvesti Uber za sve i dovidjenja ili promeniti zakon da ne može svaki kriminalac i propalica da bude taxista, prvo da se uredi zakon o voznji udjes u taxi on te vozi kroz centralne gradske ulice pri brzini od 70kmh gde je ogranicenje 50 plus i brze kada je neki pravac, okrecu se kolima na svakoj mogucoj i nemogucoj raskrsnici nije bitno da li je to glavna ulica u gradu ili sporedna obavezno uvesti neki monitoring njihovih voznji i poceti ih kaznjavati dokle više, da ne govorim koliko ih ima koji pravo iz kafane pripiti sednu da voze klijente koji to ni ne znaju, treba kraj i njima da dodje ta nedisciplina traje od 90-tih godina dosta više. 80-tih su taxisti bili gospoda a danas sramota...
Mungos
21.09.2022. 08:16
Zato se vozite CarGo-om i nema problema.
Deda
21.09.2022. 09:33
Ove Subote oko 23h sam spasao 3 stranaca za 10 minuta na aerodromu od pljacke!!! Taksija nigde, svi 'cekaju' nekoga.. Ok, pomerim se sa strane i cekam sledeci. Prilazi prvi stranac i na Engleskom pita da li je slobodan, ovaj pita za adresu i ko iz topa kaze 3500 din! 30 ljudi ceka taksi i smrzava se.. Prisao sam i oterao taksistu, i tako jos dva puta! Na kraju sam docekao vozilo i poveo Nemicu kojoj sam pomogao i platio joj Taksi do centra, posramocen nasim ponasanjem. Komunalna policija je bila prekoputa u kolima, grejali se, sta ce. Sramota i tuzno.
Milenko
21.09.2022. 10:01
Ako sam razumeo, oni zele da ukljuce taksimetar dok dolaze po stranku, kazu, ne isplati im se, ali kada tu istu stranku dovezu na periferiju, oni se vracaju "prazni" i takodje voze bez ukljucenog taksimetra? Da ne pominjem da bi jeftinije izasla voznja helikopterom nego taksijem u Beogradu al to je za neku drugu temu...
marijana
21.09.2022. 10:15
Većina ne voze ni kad kazes plaćanje karticon. Biraju sve, moze im se
Dragan1970
21.09.2022. 11:18
Za gosn.Miloša sve to što je naveo može da važi i za vozača gsp-a. Kako se ne osvrne na svoju vožnju recimo žutom trakom ili na parkiranje samo na čas na taxi stanici privatnim vozilom. Možda je bolja opcija uber pa da dobijemo i ubice i silovatelje kao što je normalno svuda u svetu gde radi uber.Mora da se zna da je taxi vozač izašao na ulicu da radi da bi izdržavao porodicu i ispunio obaveze prema državi a korisnici da se osećaju prijatno i bezbedno. Koliko je korisnika sa decom ušla u taxi vozilo koju nije mogla da smiri ,nemirna,skaču,galame ,ometaju vozača u vožnji?! Koliko ih je ušlo sa hranom u vozilo, sa koronom,boginjama ili ne znam ni ja čim?! Bitno je da su taxisti krivi i da je bitan samo korisnik koji je sa svojih 400-500 din.kupio i taxistu i njegov auto.
Faca
21.09.2022. 20:40
Ljudi, Amerika je zemlja kapitalizma, ali kod njih nema privatnog taksija, postoje udruženja sa određenim brojem vozila koje voze tri vozača po 8 sati, rade za platu, udruženje održava i servisira automobile, kod nas čim je neko loše vreme, sneg, kiša, taksisti sede kući i odmaraju umesto da rade.
Mile
22.09.2022. 18:01
Taksija nema na ulicama ni u centru grada. Čini mi se da ih je ili manje nego ranije, ili je u potanju tihi štrajk kako bi se povisila cena vošnje. Mislim da je zadnje vreme da Grad to reguliše. Često kad moram da idem na zakazani pregled u drugi deo grada, ne mogu ni kod jedne taksi kompanije da nađem slobodan prevoz. Ovo nije bilo ranijijh godina i niko me ne može ubediti da se tu neko nije debelo umešao.
Dragan
22.09.2022. 19:10
Pricate stvari i komentarisete, a da pri tome nista ne znate! Primera radi, moje udruzenje gde ja radim, iz Padinske Skele je protekle nedelje imalo svega 2 poziva, od koje je jedno realizovano. Dakle, kakav bi to poslovni potez bio, da stojim danima u Padinjaku i cekam voznju, sta je s vama? Ko bi to radio? Poslednji put sam tamo bio pre 7-8 godina, u Sremcici pre 3-4, u Ovci, jednom za ovih 20 godina itd itd. O tome da ljudi zovu taksi i ne izadju, da i ne govorim, pa kako bi tek bilo da odem prazan u Padinjak i stranka mi ne izadje?