KADA je pre dve nedelje otvoren Servisni centar Grada Beograda sa jedinstvenim brojem 11 - 0 - 11, putem kojeg sugrađani mogu da prijavljuju sve komunalne probleme, ugašen je "tviter" nalog Beokoma koji su mahom mlađi sugrađani, koji više koriste društvene mreže, koristi kako bi prijavili neki problem na prestoničkim ulicama. Deo njih je negodovao zbog ovog poteza, ali Grad je ubrzo odgovorio - pre dva dana otvoren je "tviter" nalog Servisnog centra, pod imenom @prijaviproblem.
RAČUNI ''Infostana'' u izmenjenoj formi biće isporučeni korisnicima komunalnih usluga počev od februarskog računa koji dospeva u martu, izjavila je danas direktorka naplate u Javnom komunalnom preduzeću ''Infostan tehnologije'' Marina Marković i navela da će korisnici na računu imati izloženu specifikaciju troškova i jasan uvid u to šta plaćaju.
ŽITELjI Padinske skele prethodnih dana su u velikom strahu za lično, kao i zdravlje svoje dece i kućnih ljubimaca, jer je neko od nesavesnih građana na putu ka nekadašnjoj Šećerani bacio insekticid kreozan, otrov, koji je u Srbiji zabranjen za upotrebu.
U BULEVARU Kneza Aleksandra, na pešačkom prelazu "Vila Jelena" i na raskrsnici sa ulicom Dr. Milutina Ivkovića, od 18. do 21. februara biće izvođeni radovi na izgradnji Sistema za adaptibilno upravljanje svetlosnom saobraćajnom signalizacijom.
DUŽ ulica Kneza Višeslava i Pionirske u popularnom izletištu Košutnjak, ovih dana se čuje zvuk testera. Razlog tome je akcija seče, koju je JP "Srbijašume" započelo 3. februara sa ciljem uklanjanja 193 suvih, bolesnih i od snega oštećenih stabala.
Komentari (0)