OMBUDSMANA ZVALI 3.000 PUTA: Zaštitniku građana u toku prošle godine najviše žalbi pristiglo zbog JKP "Beogradske elektrane"
BROJ pritužbi na rad javnih komunalnih preduzeća i gradske uprave koje su stigle na adresu gradskog Ombudsmana, nije manjkao ni tokom prošle godine.

Foto: Ž. Knežević
Na broj telefona ove institucije javilo se oko 3.000 građana, a zaštitnika građana posetilo je oko 250. U toku 2022. najviše pritužbi bilo je na rad JKP "Beogradske elektrane", a stigao je čak 71 podnesak.
Građani su se čak 70 puta obratili Ombudsmanu i zbog rada JKP "Infostan tehnologije", na vrhu liste našli su se i JKP "Beogradski vodovod i kanalizacija" za koji je bilo 40 žalbi i JP "Gradsko stambeno" sa 38.
- Što se tiče JKP "Beogradske elektrane", čak 51 pritužba stigla je zbog pomeranja početka grejne sezone, ostatak se odnosio na isporuku toplotne energije i neispravnih instalacija - navodi se u izveštaju o radu. - Što se tiče "Infostana" najviše žalbi imao je veze sa visinom iznosa računa. Ostala gradska preduzeća nisu imala mnogo pritužbi. Recimo za GSP imali smo svega tri predmeta, u vezi sa klima uređajima koji nisu radili.
ŽALE SE I NA MINISTARSTVA
MEĐU prošlogodišnjim pritužbama bila su i 63 dopisa koja nisu u nadležnosti gradskog Ombudsmana. Oni su se odnosili na rad ministarstava, RGZ, banki i republičkih javnih preduzeća. Kako se navodi u izveštaju, građani su se obraćali zbog računa za struju, trgovinskih lanaca, zloupotrebe ličnih podataka, neisplaćenog porodiljskoh bolovanja...
Na rad JKP "Gradska čistoća" stiglo je 11 žalbi, građani su se bunili zbog kontejnera koji su bili postavljeni na ulaze u dečje parkove, neredovno pražnjenje kontejnera, a bilo je zahteva za uklanjanje ili postavljanje sudova za odlaganje đubreta.
Osim na rad preduzeća, nije manjkalo nezadovoljstvo i zbog gradskih sekretarijata. Na ovoj listi prvo mesto zauzeo je Sekretarijat za poslove komunalne milicije sa 35 žalbi. Beograđanima je najviše smetalo parkiranje na trotoarima, zelenim i javnim površinama, bilo je pritužbi i zbog narušavanja komunalnog reda i buke. Trn u oku je nelegalna gradnja, jer investitori nisu postupali po odluci inspektora da objekti budu uklonjeni. Kako se navodi u izveštaju zaštitnika građana "primećeno je da se na realizaciju odluke inspektora čeka više godina".
Prestoničani su se 25 puta požalili Ombudsmanu i na rad opština. U Barajevu građanimanedostaju nadstrešnice na autobuskim stajalištima. Palilulcima je smetala nepropisno postavljena bašta kafića. U Zemunu problem su oštećenja kolovoza i udarne rupe.

VEŠTAK OTKRIO JEZIVE DETALjE O DEČAKU UBICI: Evo zašto je Kosta pucao na čuvara škole, nije ga potreslo saznanje koga je sve ubio
ZAKLjUČILI smo da je Kosta bio sposoban da upravlja svojim postupcima u vreme izvršenja zločina i da ta sposobnost nije bila bitno smanjena. Postoji jedna kratkotrajna ometenost, za period u učionici za koji on kaže da nema sećanja, ali on je sve radio po planu. To ukazuje da je on upravljao svojim postupcima.
05. 06. 2025. u 17:05

"OL STAR" SE MENjA IZ KORENA, Nikola Jokić će dobiti priliku da zablista kao nikada! (VIDEO)
NBA liga je donela odluku da iz korena promeni format "ol-star" meča, potvrdio je komesar lige Adam Silver.
04. 06. 2025. u 21:50

"Sin je u školi rekao ČIME SE BAVIM - učiteljica se zgranula, odmah me zvala na razgovor"
DECA često, potpuno nevino, mogu da izgovore stvari koje roditelje mogu da dovedu u vrlo neprijatnu situaciju.
06. 06. 2025. u 14:19
Komentari (0)