RASPISAN TENDER ZA DEMONTAŽU PARKIRALIŠTA "KAMENIČKA" U KARAĐORĐEVOJ ULICI KOD AUTOBUSKE STANICE: Radovi na tunelu za mesec dana
IZGRADNjA tunela koji će u dužini od gotovo dva kilometra ići od Ekonomskog fakulteta do Bulevara despota Stefana počeće u maju, najavio je glavni gradski urbanista Marko Stojčić. Itovremeno je objavljen tender JKP "Parking servis" za demontažu i transport parkirališta "Kamenička" u Karađorđevoj ulici.

JKP Parking servis
Tenderom je predviđena demnotaža i transport demontiranih elemenata u Međunarodni terminal Blok 43. Ukupna površina konstrukcije za demontažu iznosi 990 kvadrata osovine, a tender je otvoren do 23. aprila. Demontaža ovog parkinga predstavlja pripremne radove uoči početka gradnje tunela čiji će ulazni portal biti upravo u zoni Kameničke ulice, a koji će izlaziti kod MUP u Bulevaru despota Stefana. Parkiralište se na ovoj lokaciji nalazilo godinama, a građani su često isticali da montažna konstrukcija ruži ceo prostor.
Broj mesta u garaži, koja je imala prizemlje i sprat za automobile je 92. Tu su se uglavnom parkirali oni koji su koristili autobusku stanicu, ali i njenim premeštanjem neće biti velike potrebe za parkiralištem na ovoj lokaciji.
- Krajem maja počećemo radove na izgradnji tunela od Ekonomskog fakulteta do Bulevara despota Stefana - rekao je Stojčić. - Počećemo od Despota Stefana, tunel dakle ulazi kod Ekonomskog fakulteta i izlazi kod MUP. Oko dva kilometra je dugačak i njegova je uloga da saobraćaj sa Novog Beograda, koji ide ka Paliluli, Zvezdari i mostovima preko Dunava, usmeri ispod zemlje. Odnosno, da nemamo tranzitni saobraćaj u centru, što će saobraćaj rasteretiti za petinu.

JKP Parking servis
Podzemni put, koji će koštati oko 235 miliona evra radiće kineska kompanija "Pauer Čajna", a rok za završetak posla je 2030. godina. Ugovor sa kineskom firmom potpisan je krajem prošle godine, a ideja o ovom projektu stara je gotovo pola veka. Izgradnja tunela deo je šireg projekta koji podrazumeva uklanjanje starog Savskog mosta i uređenje novog.
Granicom Plana detaljne regulacije za izgradnju tunela obuhvaćen je deo teritorija opština Stari grad, Savski venac i Palilula, potez od Karađorđeve na Savskoj padini do Bulevara despota Stefana sa okolnom uličnom mrežom na Dunavskoj padini. U obuhvatu se izdvajaju tri zone, portali tunela na Savskoj i Dunavskoj padini, kao i zona tunelskih (podzemnih) deonica. Površina obuhvaćena PDR iznosi oko 25,6 hektara.
Most deo projekta
Deo projekta je i novi Savski most, koji je predviđeno da se gradi na mestu sadašnjeg. Njegova demontaža najavljivana je nekoliko puta, poslednji put u martu, ali još nema naznaka kada će ona početi. Planovi su da nova veza preko Save ima po dve trake za vozila, kao i tramvajsku bašticu. Tu bi se nalazila i pešačke i biciklističke staze, a vrednost radova sa pristupnim saobraćajnicama bila bi oko 100 miliona evra.

OVA MAJKA JE POSEBNA: Razlog su njena deca, a evo i zašto (VIDEO)
ONI su Ilija, Jovana i Vasilije Hadži-Purić, polaznici Centra za talente "Nikola Tesla".
10. 09. 2025. u 12:13 >> 20:43

OVO JE DETALjAN SPISAK NAMIRNICA KOJIMA ĆE PASTI CENA: Nove ekonomske mere važne za građane
PRESEDNIK Srbije Aleksandar Vučić istakao je juče prilikom izlaganja o smanjenju marži na kućnu hemiju i prehrambene proizvode, a u okviru predstavljanja novih ekonomskih mera za građane, da sniženje koje će uslediti kao posledica ograničenja trgovačkih marži obuhvata 3000 proizvoda iz 23 grupe.
25. 08. 2025. u 13:15

KRVAVI PIR 2001: Zašto je Nepalski princ pobio celu kraljevsku porodicu?
NISU MU dali da oženi ženu koju je voleo, a onda je počelo da se šuška da će mu oduzeti i pravo na presto.
12. 09. 2025. u 13:24
Komentari (0)