GRAĐANI 11-0-11 ZVALI MILION PUTA: Otkad je prošle godine otvorena jedinstvena linija za gradske službe, usijali se telefoni
OD KADA je u martu prošle godine otvorena jedinstvena telefonska linija Servisnog centra grada Beograda, sugrađani su broj 11-0-11 pozvali više od 1.050.000 puta! Na ovom objedinjenom broju nalaze se info-službe svih gradskih preduzeća, te sugrađani ne moraju da zovu nekoliko brojeva i utvrđuju ko je nadležan za koji problem.

BEOINFO
Dovoljno je da, kada pozovu 11-0-11, izaberu oblast u kojoj im treba pomoć i da sačekaju da se operater javi. Kada službenik zabeleži problem, ima rok od 72 sata da javi sugrađaninu kako će i kada njegova situacija biti rešena. Prema rečima Sonje Božović, gradske sekretarke za inspekciju, nadzor i komunikaciju, u ovih godinu i po dana rada Servisnog centra pokazalo se da su građani lepo prihvatili ovu novinu, o čemu svedoči i više od milion poziva.
- To je veliki broj, dnevno gotovo oko 5.000 poziva - ističe, za "Novosti", sekretarka Božović. - Radi se 24 sata, svaki dan u nedelji, bez obzira na to da li su praznici ili vikendi. Građani se najviše žale na probleme unutar zgrada, poput pucanja cevi, pokvarenog lifta, ali i na nepropisno parkiranje i buku. Zahvaljujući Servisnom centru, sve prijave dolaze na jedan broj telefona čime smo građanima omogućili brzu i efikasnu komunikaciju i ukinuli raniju lošu praksu traženja telefona nadležne službe i prebacivanja s jedne na drugu.
REGISTRUJ SE I ČEKA TE 5 DANA BONUSA - BEZ RIZIKA!
Prema njenim rečima, neki problemi poput nepropisnog parkiranja budu odmah rešeni i sankcionisani, dok druge situacije zahtevaju više vremena zbog kompleksnosti problema te se ne mogu rešiti u roku od 72 sata.
REGISTRUJ SE I ČEKA TE 5 DANA BONUSA - BEZ RIZIKA!
Stiglo 60.000 mejlova
GRAĐANI mogu svoje prijave da upute i na mejl adresu servisnicentar@beograd.gov.rs. Od početka rada Servisnog centra na ovu mejl adresu stiglo je oko 60.000 mejlova. Osim problema građani mogu da daju svoje predloge i sugestije u cilju još boljeg funkcionisanja Grada.
- Ali građani svakako dobiju informaciju šta je urađeno, da li je otvoren predmet, kakvi su dalji koraci i mogu da se raspituju o toku tog slučaja - objašnjava naša sagovornica.
Servisni centar otvoren je u martu 2023. godine, na inicijativu gradonačelnika Beograda Aleksandra Šapića, kako bi komunikacija sa građanima i rešavanje problema bili što efikasniji. Ranije su info-službe gradskih preduzeća radile do 16 časova, a broj 11-0-11 otvoren je 24 sata, svakog dana u godini.

Foto: D. Milovanović
Sve usluge preduzeća "Javno osvetljenje", "Parking servis", "Beograd put", "Naplata prevozne usluge", "Infostan tehnologije", "Zelenilo", "Gradska čistoća", "Beogradske elektrane", "Gradsko stambeno", "Beogradski vodovod i kanalizacija", kao i Sekretarijata za inspekciju, nadzor i komunikaciju i druge nalaze se na jednom broju telefona.

BUKTI RAT NA ULICAMA EVROPSKOG GRADA: Napadnuta vozila sa decom, odjekuju pucnji i suzavac (VIDEO)
OKO 100 maskiranih napadača koji su mahali metalnim šipkama i Molotovljevim koktelima napali su automobile na auto-putu i sukobili se sa policijom u centralnom francuskom gradu Limožu.
20. 07. 2025. u 10:03

ŠOK PRIZOR NA EVZONIJU: Čovek stigao na granicu u ovo vreme, nema žive duše! Evo kada da krenete put Grčke
LETNjI odmor za mnoge građane Srbije i regiona započinje u beskrajnom redu na graničnom prelazu Evzoni, na ulazu iz Severne Makedonije u Grčku.
20. 07. 2025. u 11:15

Naučnici ajkulama spustili mrtvu kravu na 1.629 metara dubine - nisu mogli da veruju šta su ribe uradile (VIDEO)
"TO POKAZUJE strategiju preživljavanja kod vrsta koje se ne hrane usamljeno."
14. 07. 2025. u 13:06
Komentari (0)