GRAĐANI 11-0-11 ZVALI MILION PUTA: Otkad je prošle godine otvorena jedinstvena linija za gradske službe, usijali se telefoni
OD KADA je u martu prošle godine otvorena jedinstvena telefonska linija Servisnog centra grada Beograda, sugrađani su broj 11-0-11 pozvali više od 1.050.000 puta! Na ovom objedinjenom broju nalaze se info-službe svih gradskih preduzeća, te sugrađani ne moraju da zovu nekoliko brojeva i utvrđuju ko je nadležan za koji problem.
BEOINFO
Dovoljno je da, kada pozovu 11-0-11, izaberu oblast u kojoj im treba pomoć i da sačekaju da se operater javi. Kada službenik zabeleži problem, ima rok od 72 sata da javi sugrađaninu kako će i kada njegova situacija biti rešena. Prema rečima Sonje Božović, gradske sekretarke za inspekciju, nadzor i komunikaciju, u ovih godinu i po dana rada Servisnog centra pokazalo se da su građani lepo prihvatili ovu novinu, o čemu svedoči i više od milion poziva.
- To je veliki broj, dnevno gotovo oko 5.000 poziva - ističe, za "Novosti", sekretarka Božović. - Radi se 24 sata, svaki dan u nedelji, bez obzira na to da li su praznici ili vikendi. Građani se najviše žale na probleme unutar zgrada, poput pucanja cevi, pokvarenog lifta, ali i na nepropisno parkiranje i buku. Zahvaljujući Servisnom centru, sve prijave dolaze na jedan broj telefona čime smo građanima omogućili brzu i efikasnu komunikaciju i ukinuli raniju lošu praksu traženja telefona nadležne službe i prebacivanja s jedne na drugu.
Prema njenim rečima, neki problemi poput nepropisnog parkiranja budu odmah rešeni i sankcionisani, dok druge situacije zahtevaju više vremena zbog kompleksnosti problema te se ne mogu rešiti u roku od 72 sata.
Stiglo 60.000 mejlova
GRAĐANI mogu svoje prijave da upute i na mejl adresu servisnicentar@beograd.gov.rs. Od početka rada Servisnog centra na ovu mejl adresu stiglo je oko 60.000 mejlova. Osim problema građani mogu da daju svoje predloge i sugestije u cilju još boljeg funkcionisanja Grada.
- Ali građani svakako dobiju informaciju šta je urađeno, da li je otvoren predmet, kakvi su dalji koraci i mogu da se raspituju o toku tog slučaja - objašnjava naša sagovornica.
Servisni centar otvoren je u martu 2023. godine, na inicijativu gradonačelnika Beograda Aleksandra Šapića, kako bi komunikacija sa građanima i rešavanje problema bili što efikasniji. Ranije su info-službe gradskih preduzeća radile do 16 časova, a broj 11-0-11 otvoren je 24 sata, svakog dana u godini.
Foto: D. Milovanović
Sve usluge preduzeća "Javno osvetljenje", "Parking servis", "Beograd put", "Naplata prevozne usluge", "Infostan tehnologije", "Zelenilo", "Gradska čistoća", "Beogradske elektrane", "Gradsko stambeno", "Beogradski vodovod i kanalizacija", kao i Sekretarijata za inspekciju, nadzor i komunikaciju i druge nalaze se na jednom broju telefona.
Preporučujemo
VODA ZA PIĆE ZABRANjENA U DELU OVOG NASELjA: Zbog zaštite zdravlja potrošača u Beogradu
17. 11. 2025. u 22:45
"TI SI KRETEN!" Žestoka svađa u studiju Hit tvita, Babić udario na Antonijevića
ŽESTOKA svađa izbila je večeras u studiju televizije "Pink" u emisiji Hit Tvit gde gostuju predsednica Narodne Skupštine Srbije Ana Brnabić, pravnik Milan Antonijević i biznismen Branko Babić.
16. 11. 2025. u 21:55
ZELENSKI ALARMIRAO EVROPU: Rusija će pokrenuti veliku agresiju na kontinent, poznata i godina
UKRAJINSKI predsednik Volodimir Zelenski tvrdi da Rusija planira da pokrene veliku agresiju na evropskom kontinentu 2029. ili 2030. godine, navodeći da na to ukazuje povećana ruska proizvodnja oružja.
13. 11. 2025. u 10:54
GLAVNI GRAD BEZ STANOVNIKA: Prestonica koja nije zaživela - vlada tišina, nema gužve i žurbe (VIDEO)
NGERULMUD je jedan od onih gradova koji zvuče kao da pripadaju nekoj dalekoj legendi, a u velikoj meri to zaista i jeste.
18. 11. 2025. u 09:18
Komentari (0)