NAJVIŠE ŽALBI NA RADOVE: Za dve godine liniju 11-0-11 Beograđani zvali više od dva miliona puta
OD kada je u martu 2023. godine otvorena jedinstvena telefonska linija Servisnog centra grada Beograda, sugrađani su broj 11-0-11 pozvali više od dva miliona puta.

GRAD BEOGRAD
Na ovom objedinjenom broju nalaze se informativne službe svih gradskih preduzeća, te sugrađani ne moraju da zovu nekoliko brojeva i utvrđuju ko je nadležan za koji problem. Ranije su info-službe gradskih preduzeća radile do 16 časova, dok je jedinstveni broj otvoren 24 časa, svakog dana u godini.
Dovoljno je da sugrađani, kada pozovu 11-0-11, izaberu oblast u kojoj im treba pomoć i da sačekaju da se operater javi. Kada službenik zabeleži problem, ima rok od 72 časa da javi sugrađaninu kako će i kada njegov problem biti rešen.
EXTRA BET - KVOTA DO 500 NA JEDNOM MEČU
Servisni centar grada Beograda najčešće pozivaju stariji sugrađani i oni srednje životne dobi, ali i svi oni kojima je u nekom trenutku neophodna hitna intervencija neke od gradskih komunalnih službi.
Kako su "Novostima" rekli u Sekretarijatu za inspekciju, nadzor i komunikaciju, Beograđani se najviše žale na probleme koji prouzrokoju trenutna dešavanja ili radovi u gradu.
EXTRA BET - KVOTA DO 500 NA JEDNOM MEČU
- U ovom prolećnom periodu sugrađani su najčešće zvali zbog nepokošene trave, velikog broja komaraca ali i zapušenih slivnika. Takođe, najviše ih zanima kada će biti završeni radovi koji su u toku, bilo da je reč o radovima na vodovodnoj mreži, ili o onima zbog kojih su izmenjene neke od linija javnog gradskog prevoza - objašnjavaju u Sekretarijatu.
Kako su naveli, građani često imaju primedbu i na higijenu u gradu i zato prijavljuju deponije koje stvaraju drugi nesavesni građani. Takođe, ukazuju i na problem nepropisnog parkiranja i ulične, odnosno nelegalne prodaje.
Rešavanje za 72 časa
NEKI problemi, poput nepropisnog parkiranja, uglavnom odmah budu rešeni i sankcionisani, dok druge situacije zahtevaju više vremena, te se ne mogu rešiti u roku od 72 časa. Građani takođe dobijaju i informaciju šta je urađeno, da li je otvoren predmet, kakvi su dalji koraci, a mogu i da se raspitaju o toku određenog slučaja.
Putem jedinstvenog servisnog broja građani svakodnevno daju predloge, a većina njih se odnosi na izmene linija gradskog prevoza (produžetak ili izmena trase neke od linija), postavljanje "ležećih policajaca" zbog bezbednosti učesnika u saobraćaju, naročito u zoni škola, kao i postavljanje kontejnera za reciklažu u cilju razvoja ekološke svesti. Kako kažu u Sekretarijatu, usvojeno je mnogo ovakvih predloga.
Usluge preduzeća "Javno osvetljenje", "Parking servis", "Beograd put", "Naplata prevozne usluge", "Infostan tehnologije", "Zelenilo", "Gradska čistoća", "Beogradske elektrane", "Gradsko stambeno", "Beogradski vodovod i kanalizacija", kao i Sekretarijata za inspekciju, nadzor i komunikaciju i druge, nalaze se na jednom broju telefona 11-0-11.

ŠOK OTKRIĆE, EVO KO VODI OBOJENU REVOLUCIJU U SRBIJI! Vučićević razotkrio blokadersko-kriminalnu hobotnicu, u sve umešan rektor Đokić!
GLAVNI urednik Informer TV Dragan J. Vučićević otkrio je šokantne podatke o medijsko-političkoj, blokaderskoj kriminalnoj hobotnici koja se krije iza pokušaja izazivanja građanskog rata u Srbiji.
20. 07. 2025. u 15:05

ŠOK PRIZOR NA EVZONIJU: Čovek stigao na granicu u ovo vreme, nema žive duše! Evo kada da krenete put Grčke
LETNjI odmor za mnoge građane Srbije i regiona započinje u beskrajnom redu na graničnom prelazu Evzoni, na ulazu iz Severne Makedonije u Grčku.
20. 07. 2025. u 11:15

Naučnici ajkulama spustili mrtvu kravu na 1.629 metara dubine - nisu mogli da veruju šta su ribe uradile (VIDEO)
"TO POKAZUJE strategiju preživljavanja kod vrsta koje se ne hrane usamljeno."
14. 07. 2025. u 13:06
Komentari (0)