BEZ KAZNI NA ŠOFERKAMA: Obratite pažnju, počinje novi sistem kontrole i naplate parkinga u prestonici

S. B. M.

02. 08. 2020. u 10:00

KAZNE za parkiranje ostavljene na šoferkama vozila odlaze u istoriju.

БЕЗ КАЗНИ НА ШОФЕРКАМА: Обратите пажњу, почиње нови систем контроле и наплате паркинга у престоници

Foto Beoinfo

Kako su "Novosti" pisale, umesto papirnih, nove kazne biće elektronske, a sa njihovim izdavanjem kontrolori JKP "Parking servis" počeće već sutra.

Od ponedeljka, "Parking servis" uvodi novi sistem elektronske kontrole i naplate parkiranja - e-Parking. Vozačima koji nisu platili parkiranje u zoniranom području ili su prekoračili vreme dozvoljenog parkiranja, kontrolori više neće ostavljati dnevne parking-karte na šoferšajbnama, već će izdavati elektronske dnevne parking-karte (eDPK).

O izdatim kaznama sugrađani će moći da se informišu na sajtu preduzeća www.parking-servis.co.rs. Tu mogu i da izmire obaveze direktnim onlajn plaćanjem. Kao i do sada, ako dugovanje izmire u roku od osam dana, ostvaruju pravo na popust u iznosu od 50 odsto. Obaveštenje o izdatoj elektronskoj kazni, vlasnici vozila će dobijati i na kućnu adresu, takođe sa popustom.

- Novine u kontroli i naplati parkiranja uvode se prema Odluci o izmenama i dopunama Odluke o javnim parkiralištima. Cilj prelaska na novi sistem jeste modernizacija rada "Parking servisa" u skladu sa tendencijom Gradske uprave da se digitalizuju usluge komunalnih preduzeća i celokupnog poslovanja u okviru e-Uprave i promocije Beograda kao "pametnog grada", a u skladu sa ekološkim principima - navode iz ovog preduzeća.

Kao i do sada, vozači će moći da plate parkiranje slanjem SMS-a, ali i kupovinom e-karte na kioscima. Od sutra, biće dostupna i nova aplikacija "Parking servisa", preko koje će takođe biti moguće plaćanje usluge parkiranja.

"OKO" U NAPLATI OD 10. AVGUSTA

VOZILA Komunalne milicije iz sistema "Oko sokolovo" na ulicama grada su od prošle sedmice. I dok su prve nedelje slike bahatih vozača objavljivane u medijima, ove nedelje će oni koji su vozila nepropisno ostavili dobijati upozorenje da to ne čine. Naplata kazni uz pomoć ovog novog sistema počinje 10. avgusta.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (8)

„NEPOBEDIVI” OSVAJAJU PANČIĆEV VRH: Invictus Challenge by Mozzart i ove godine na Kopaoniku