NEMA VIŠE KAZNI POD BRISAČEM: Počeo da radi e-Parking, ko plati u roku, pola mu se prašta

S. B. M.

03. 08. 2020. u 16:39

PRIMENA novog sistema elektronske kontrole i naplate parkiranja e-Parking, počela je danas .

НЕМА ВИШЕ КАЗНИ ПОД БРИСАЧЕМ: Почео да ради е-Паркинг, ко плати у року, пола му се прашта

Foto: P. Milošević

Kontrolori JKP "Parking servis" obaveštavaju vozače o uvođenju novog sitema, kao i da u slučaju da nisu platili parkiranje u zoniranom području ili su prekoračili vreme dozvoljenog parkiranja, više neće dobiti kaznu na šoferšajbnama automobila. Umesto papirnih, kontrolori izdaju elektronske dnevne parking karte (eDPK).

Iz "Parking servisa" kažu da će tokom avgusta svi vozači koji dobiju elektronsku dnevnu parking kartu (eDPK), na svojim vozilima zateći obaveštenje o tome i moći će odmah da je plate putem sajta www.parking-servis.co.rs. Posle mesec dana, kada se priviknu na novi sustem, građani će morati češće da posećuju sajt "Parking servisa", ili novu aplikaciju, kako bi proverili da li su im kontrolori napisali kaznu.

- Kao i do sada, ukoliko dugovanje izmire u roku od osam dana od dana izdavanja eDPK, vozači ostvaruju pravo na popust u iznosu od 50 odsto. Obaveštenje o izdatoj kazni, vlasnici vozila će dobijati i na kućnu adresu, u tada če takođe imati mogućnost da u roku od osam dana plate kaznu s popustom. Ipak, apelujemo na građane da koriste vid onlajn plaćanja na sajtu Preduzeća - kažu u JKP "Parking servis".

Novina je i to da vozači, osim slanjem SMS poruke, parkiranje sada mogu da plate i kupovinom e-karte na kioscima, a uskoro i putem nove aplikacije "Parking servisa" koja će biti dostupna za instaliranje na pametnim uređajima od 10. avgusta.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (1)

BRITANCI NE MOGU DA VERUJU: Novak Đoković se oglasio u ponoć, ovo je poručio sinoćnjem protivniku