BOLJA BEZBEDNOST I BRŽI PROTOK: Sekretarijat za saobraćaj objašnjava razloge brisanja pešačkih prelaza u centru grada
BOLjA protočnost saobraćaja i bezbednost pešaka bili su razlog za ukidanje nekoliko pešačkih prelaza duž ulica Dečanske, Braće Jugović i Bulevara despota Stefana. U Sekretarijatu za saobraćaj kažu saobraćajni režim, koji je primenjen na potezu od Bulevara despota Stefana do Terazijskog tunela predstavlja deo saobraćajnog rešanja dobijenog na osnovu saobraćajne studije Saobraćajnog fakulteta u Beogradu.
Primenjenim saobraćajnim rešenjem povećana je bezbednost kretanja pešaka i vozila, smanjen je broj konfliktnih tačaka između pešaka i drumskih vozila, povećana protočnost dinamičkog saobraćaja i smanjeno aerozagađenje. Saobraćajnom studijom koju je izradio Saobraćajni fakultet obuhvaćena je analiza svih saobraćajnih tokova u zoni na potezu Bulevar despota Stefana - Terazijski tunel sa ciljem povećanja protočnosti saobraćaja i smanjenem saobraćajnih gužvi što dovodi do skraćivanja vremena putovanja i aerozagaćenja u najužem centru Beograda, ali i povećavanja prijatnosti putovanja - kažu u Sekretarijatu.
Navode da pešački tokovi u ovoj zoni nisu prekinuti već usmereni u pravcu smanjenja broja konflikta i povećavanja nivoa bezbednosti posebno postavljenom pešačkom svetlosnom saobraćajnom signalizacijom u Bulevaru despota Stefana kod Skadarske ulice.
- Ukidanje pešačkih prelaza u Bulevaru despota Stefana, Ulici braće Jugovića i u Dečanskoj ulici kod Doma omladine ima za cilj povećavanja protočnosti vozila u levom i desnom skretanju na ovim raskrsnicama, a osetno poboljšanje protočnosti već je evidentno za vozila javnog gradskog prevoza u Dečanskoj ulici kod Doma omladine - govore u Sekretarijatu za saobraćaj i dodaju da će i narednom periodu obavljati analize pešačkih i voznih tokova na ovoj lokaciji i preduzimati neophodne mere i izmene režima saobraćaja ukoliko to bude bilo neophodno.
ANALIZA, PA REŠENjE
UPRAVLjANjE saobraćajem u Beogradu nije nimalo lak posao, podsećaju u Sekretarijatu za saobraćaj.
- To predstavlja komleksnu analizu kojom se u ograničenim uslovima po pitanju gabarita saobraćajnica, nihove geometrije, kapaciteta, propusne moći, različitosti saobraćajnih zahteva za putovanjem, povećanja stepena motorizacije, postojeća javna saobraćajna površina mora rasporediti na funkcionalan način kako bi se obezbedilo uvek novo unapređeno rešenje koje podjednako tretira sve pojavne saobraćajne tokove - objašnjavaju u Sekretarijatu.
Preporučujemo
KROZ KRUŽNI TOK BRŽE I SIGURNIJE: Počela izgradnja jedne od najvećih raskrsnica u gradu
14. 09. 2020. u 11:43
DUŠANOVA U ROVOVIMA: Radovi napreduju, ali se rokovi pomeraju iz meseca u mesec
09. 09. 2020. u 10:20
VALERIJ ZALUŽNI DAO PROGNOZU: Evo kada će ruska vojska da probije ukrajinski front
NOVI tehnološki napredak tokom ratnog vremena sprečiće ozbiljnije probijanje fronta duž ukrajinsko-ruske granice do oko 2027. godine, izjavio je Valerij Zalužni, bivši vrhovni komandant Ukrajine i sadašnji ambasador u Ujedinjenom Kraljevstvu, za „Ukrajinsku pravdu“ u intervjuu objavljenom 23. novembra.
23. 11. 2024. u 18:55
BRITANCI OBJAVILI ZASTRAŠUJUĆU MAPU: "Orešnik" može da stigne do bilo kog evropskog grada za manje od 20 minuta (MAPA)
BRITANSKI list "Dejli mejl" ocenio je da bi balistička raketa "orešnik" mogla da stigne do bilo kog evropskog grada za manje od 20 minuta.
23. 11. 2024. u 15:58
POTPREDSEDNIK SAD UMRO TOKOM ODNOSA: Bio sa 50 godina mlađom ljubavnicom, Bela kuća nije znala kako da saopšti vest o smrti
BIO JE to 27. januar 1979. godine. U 1 ujutro, portparol porodice Nelsona Rokfelera objavio je zvaničnu izjavu za štampu. Bivši potpredsednik preminuo je U 71 godini života ranije te večeri.
22. 11. 2024. u 18:36
Komentari (0)