NA parkiralištima između zgrada u Novom Beogradu nema rezervisanih mesta, a stanari se parkiraju na slobodnim površinama koje nađu. Međutim, i to zna nekom da zasmeta.
Evo kod mene u Kumanovskoj ulici u Zemunu covek kupio kucu i pretvorio u firmu pa zaposlio nekoliko ljudi i koji se parkiraju pored privatnih parkinga kod kuca pa posle ja nemam gde da parkiram svoj auto.U pitanju je firma Siping kumanovska 14.
Pravo pitanje je - šta će firma u stambenoj zgradi i zašto se to uopšte dozvoljava? Zašto ne uzmu u najam poslovni prostor i parking mesto? U ozbiljnim državama ovako nešto ne sme da se radi, a u nekima čak u naselje ne može ni da uđe automobil bez odgovarajuće dozvole.
Своју неспособност да реше проблем паркирања (који су сами изазвали) људи из градских власти решавају тако што отимају паркинг станарима!!! Тачно је да су паркинзи око стамбених зграда (углавном) јавне површине, али се (намерно?) прећуткује да су некадашњим ДУП-ом те површине првенствено биле намењене за коришћење тих станара! Неконтролисаном градњом стамбено-пословних објеката на постојећим међублоковским зеленим површинама (да би се искористила већ постојећа инфраструктура и тиме "инвеститору" уштедели прилични новци), повећао се број корисника паркинга вишеструко изнад раније предвиђеног и тако је настао постојећи хаос! На крају испаштају "староседеоци" којима се ускраћују стечена права под изговором да су то "јавне" површине! Баш ме занима да ли ће паркинзи у БНВ бити такође јавне површине?! Само питам....
Prvo i osnovno pitanje je užasni i nakaradni urbanizam grada Beograda od 1990. Otvoreni blokovi su predviđeni maksimalno još u periodu 1960-1985, a od 1990. se krenulo sa uguravanjem novih objekata. Trideset godina kasnije, situacija je nepodnošljiva na Novom Beogradu. Zakonski je sve jasno - ti stanari su u krivu i to je javna površina, iako im je u prvobitnim ugovorima "garantovano" parking mesto na ulici. Ali praktično je situacija takva da se neko hvali brojem kranova i dizalica i betonizacijom Beograda, i da fizički nema mesta za kola.
A jel tako? E pa onda ćemo da bušimo gume. Kakav huliganski bezobrazluk!!! Vi da nam zauzimate meste ispred naše kuće gde stanujemo!!! Dođete uljezi i polažete neko pravo na tuđ
JEDAN od uslova za dobijanje taksi dozvole će, ukoliko odbornici Skupštine grada daju "zeleno svetlo", biti i najmanje tri meseca rada na poslovima taksi preduzetnika ili taksi vozača.
POTPREDSEDNIK Vlade i ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić izjavio je da su večeras, policijski službenici Uprave za strance, u saradnji sa policijskim službenicima PS Čukarica, postupajući po sopstvenim operativnim saznanjima da se u ulici Bore Stankovića na Čukarici nalaze iregularni migranti, izvršili terensku proveru na navedenoj adresi i tom prilikom na adresi zatekli 52 iregularna migranta.
U NOVOM i naselju Barička, Dalmatinskoj i Kolubarskoj ulici u Bariču, Šumadijskoj i naselju dolovi u Maloj Moštanici, za sutra je predviđeno isključenje struje od 9 do 14 časova.
Anonimni
26.11.2020. 11:29
Evo kod mene u Kumanovskoj ulici u Zemunu covek kupio kucu i pretvorio u firmu pa zaposlio nekoliko ljudi i koji se parkiraju pored privatnih parkinga kod kuca pa posle ja nemam gde da parkiram svoj auto.U pitanju je firma Siping kumanovska 14.
Mr Majestyk
26.11.2020. 11:30
Pravo pitanje je - šta će firma u stambenoj zgradi i zašto se to uopšte dozvoljava? Zašto ne uzmu u najam poslovni prostor i parking mesto? U ozbiljnim državama ovako nešto ne sme da se radi, a u nekima čak u naselje ne može ni da uđe automobil bez odgovarajuće dozvole.
NeshKO
27.11.2020. 06:13
@Mr Majestyk - Zašto bi? Nije protivzakonizo imati firmu u stanu? Firma gleda šta se njoj više isplati.
ajde
26.11.2020. 13:56
Stanari, samo je garaza vasa, ostalo jok.
Gaga
27.11.2020. 01:24
Какве везе има улица Омладинских бригада са Блоком 30 ? Нема никакве, и не знам зашто је из "Паркинг сервиса" спомињу !
Kiza
27.11.2020. 10:37
Своју неспособност да реше проблем паркирања (који су сами изазвали) људи из градских власти решавају тако што отимају паркинг станарима!!! Тачно је да су паркинзи око стамбених зграда (углавном) јавне површине, али се (намерно?) прећуткује да су некадашњим ДУП-ом те површине првенствено биле намењене за коришћење тих станара! Неконтролисаном градњом стамбено-пословних објеката на постојећим међублоковским зеленим површинама (да би се искористила већ постојећа инфраструктура и тиме "инвеститору" уштедели прилични новци), повећао се број корисника паркинга вишеструко изнад раније предвиђеног и тако је настао постојећи хаос! На крају испаштају "староседеоци" којима се ускраћују стечена права под изговором да су то "јавне" површине! Баш ме занима да ли ће паркинзи у БНВ бити такође јавне површине?! Само питам....
Mr No
27.11.2020. 13:18
Prvo i osnovno pitanje je užasni i nakaradni urbanizam grada Beograda od 1990. Otvoreni blokovi su predviđeni maksimalno još u periodu 1960-1985, a od 1990. se krenulo sa uguravanjem novih objekata. Trideset godina kasnije, situacija je nepodnošljiva na Novom Beogradu. Zakonski je sve jasno - ti stanari su u krivu i to je javna površina, iako im je u prvobitnim ugovorima "garantovano" parking mesto na ulici. Ali praktično je situacija takva da se neko hvali brojem kranova i dizalica i betonizacijom Beograda, i da fizički nema mesta za kola.
Vilotije
10.12.2020. 02:26
A jel tako? E pa onda ćemo da bušimo gume. Kakav huliganski bezobrazluk!!! Vi da nam zauzimate meste ispred naše kuće gde stanujemo!!! Dođete uljezi i polažete neko pravo na tuđ