"BUS PLUS" ZAMENJUJE "BG KARTICA": Uvodi se nova aplikacija za plaćanje vožnje i obaveštavanje o zastojima
GRAD Beograd traži partnera za naplatu karata i upravljanje vozilima javnog prevoza, na međunarodnom tenderu koji je raspisan u utorak.
Novim ugovorom, "bus plus" kartica odlazi u istoriju, a zameniće je "beogradska kartica". Ona će funkcionisati po principu dva novčanika, gde će na jedan moći da se uplaćuje karta za prevoz, a drugi će moći da se dopunjuje i da se tako plaća korišćenje javnih bicikala, parkinga, odlazak u pozorišta, bioskope, ali i ostvare popusti u prodavnicama.
Kako je kazao zamenik gradonačelnika Goran Vesić, "'Bus plus' odlazi u istoriju", a novog partnera traže štiteći interese Grada". Naglasio je da je prethodni ugovor sa kompanijom "Apeks" rađen na osnovu prethodno sprovedenog konkursa, a ne tendera, zbog čega je bilo dosta primedaba na transparentnost.
- Novim ugovorom Grad tražiti partnera koji će pristati na maksimalni procenat naknade od 7,92 odsto umesto dosadašnjih 8,53 odsto - naveo je Vesić.
Novim ugovorom hardver i sva oprema prelaze odmah u ruke Grada, a ne tek po isteku ugovora, dok Grad softver dobija po isteku prve godine.
Sekretar za javni prevoz Jovica Vasiljević pojasnio je da se od novog partnera sada očekuje veći obim usluge.
- Imaćemo veći broj vozila - 2.151 u odnosu na dosadašnjih 1.853 u kojima je oprema instalirana, 300 kontrolora umesto dosadašnjih 200, minimum 1.500 prodajnih mesta (sada 800), duže radno vreme za izdavanje kartica. Partner će biti u obavezi da unapredi mogućnost plaćanja prevoza mobilnim telefonom razvijanjem aplikacije, koja će ujedno informisati putnike o izmenama linija javnog prevoza, zastojima, izmenama reda vožnje - pojasnio je sekretar.
Javni poziv će trajati 60 dana, do kada bi firme za tiketing trebalo da daju svoje ponude. Novi partner trebalo bi da bude izabran do kraja marta 2021. Do tada, sa firmom "Apeks solušn", koja je napravila sistem "Bus plus", ugovor je produžen aneksom, do završetka izbora novog partnera.
KAMPANjA PRE UGOVORA
PRE sklapanja ugovora sa novim partnerom, Grad će pokrenuti kampanju za povećanje naplate prevoza, i upoznati javnost sa novim merama. Kako je zamenik gradonačelnika Goran Vesić naveo, nije realno da se dve trećine troškova za javni prevoz pokrivaju iz budžeta, i da to što građani ne plaćaju kartu znači da se godišnje gubi 100 autobusa.
KONTROLA SLABA TAČKA
NOVOM tenderu prethodila je studija Saobraćajnog fakulteta u Beogradu. Pokazala je da su najveći nedostaci sistema bili složen proces validacije i naplate karata, kao i nedovoljna ovlašćenja kontrolora.
ŠOK SAZNANjA NA SUĐENjU: Zaposleni u "Ribnikaru" nisu pružili pomoć deci nakon što ih je Kosta upucao?
IZ SNIMAKA se vidi da su tetkica, kojoj još ne znamo ime, razredna Dragana Tomić i domar Rade Simić, nakon što je Kosta pucao, a pre dolaska nastavnika geografije Zorana Niševića i policije, bili na vratima učionice istorije u kojoj je bilo "VII/2" i niko od njih nije ušao unutra i pružio pomoć deci.
30. 09. 2024. u 14:56
MLADIĆI ROĐENI OVE GODINE ĆE PRVI U VOJSKU: General Mojsilović otkrio sve detalje o služenju vojnog roka
NAČELNIK Generalštaba Vojske Srbije general Milan Mojsilović rekao je u emisiji "Takovska 10" da Srbija kasni sa uvođenjem obavezne vojne obaveze. Suština je da se izgradi odbrambeni kapacitet Srbije, svaki dan i svaku godinu koju čekamo, gubimo generacije mladih vojnika, rekao je general Mojsilović. U jednoj klasi računamo do 20.000 vojnika-regruta, na godišnjem nivou, dva i po meseca po pet hiljada njih u jednoj klasi, odnosno ciklusu, rekao je Mojsilović uz napomenu da će prvo biti regrutovani mlađi vojnici, počev od 2006. godišta.
25. 09. 2024. u 22:01
SRBIN OBJAVIO KOLIKO GA KOŠTA ŽIVOT NA SELU: Dao detaljan spisak na šta troši - ima pitanje za sunarodnike
SRBIN koji živi sa suprugom i detetom na selu napisao je na društvenim mrežama da mesečno troši između 2.000 i 2.500 evra. Objavu je postavio jer je, kako kaže, primetio da mnogi troše manje od njega, i to u gradu, i zanimalo ga je da li u nečemu preteruje.
04. 10. 2024. u 18:13
Komentari (4)