GRADSKA uprava priprema kampanju kako bi se na proleće povećala naplata karata za korišćenje usluge javnog prevoza. U upravi Grada traže i načine da definišu obavezu poslodavaca da zaposlenima "pune" karticu za prevoz, ili da umesto toga gradu plaćaju ekološku taksu.
Cene karata su prevelike za naše plate. 3275 za 1. i 2. zonu nije mnogo umanjenje u odnosu na plaćanje dopuna 20 dana (20x2x89 din). Ako neko ima minimalac, a poslodavac mu ne plaća kartu radije će da taj novac upotrebi za hranu. Cena treba da bude najviše 2000, karta u autobusu 100, a dopuna 50.
Uz sve planirano, gospođama i gospodi penzionerima bi se ZA TIH 400,oo dinara godišnje, ograničiti broj vožnji u toku dana. A i te godišnje karte bi trebalo plaćati srazmerno visini penzije. Opšte je poznato da su gradskom prevozu sigurno 50% penzioneri.
Takva izmena zakona bi bila suprotna Ustavu, da drzava odlucuje koje prevozno sredtvo ce zaposleni da koriste, odnosno da budu kaznjavani ako ne koriste javni prevoz.
Smanjite cenu karte na 30 ili 50 din. i odmah cete videti brzu naplatu i punjenje budzeta...racunajte na obrt novca...i sve je reseno....ako zacepite cenu kao do sada...bice sverca....ne brinite!
NOVOFORMIRANI unutrašnji magistralni prsten povećaće protočnost saobraćaja od Brankovog mosta do početka Bulevara vojvode Bojovića i smanjiti gužve jer koristeći ovu obilaznicu građani će daleko brže stizati s jednog na drugi kraj grada nego kada voze kroz centar, rekao je danas gradonačelnik Aleksandar Šapić prilikom obilaska novog kružnog toka u Pop Lukinoj i završenih radova u Karađorđevoj ulici.
POČETAK jeseni, povratak Beograđana sa godišnjih odmora i radovi u nekoliko frekventnih ulica u prestonici već nekoliko nedelja stvaraju gužvu u saobraćaju tokom čitavog dana, a naročito u jutarnjem i popodnevnom špicu.
Ana
01.02.2021. 11:14
Firme da "uplate" pa da uzmu od radnika pate. Opet da se svi namire, samo radnici da nadrljaju
milosl
01.02.2021. 12:19
Firma neka uplaćuje direktno gspu. rešen problem.
Mila
01.02.2021. 12:31
Cene karata su prevelike za naše plate. 3275 za 1. i 2. zonu nije mnogo umanjenje u odnosu na plaćanje dopuna 20 dana (20x2x89 din). Ako neko ima minimalac, a poslodavac mu ne plaća kartu radije će da taj novac upotrebi za hranu. Cena treba da bude najviše 2000, karta u autobusu 100, a dopuna 50.
Branjo
01.02.2021. 13:00
Uz sve planirano, gospođama i gospodi penzionerima bi se ZA TIH 400,oo dinara godišnje, ograničiti broj vožnji u toku dana. A i te godišnje karte bi trebalo plaćati srazmerno visini penzije. Opšte je poznato da su gradskom prevozu sigurno 50% penzioneri.
Sale
01.02.2021. 13:16
Takva izmena zakona bi bila suprotna Ustavu, da drzava odlucuje koje prevozno sredtvo ce zaposleni da koriste, odnosno da budu kaznjavani ako ne koriste javni prevoz.
Sanja
01.02.2021. 13:50
Valjda SVAKO treba da plati kartu ... ili SVAKO ili NIKO
Boyana
01.02.2021. 15:20
Smanjite cenu karte na 30 ili 50 din. i odmah cete videti brzu naplatu i punjenje budzeta...racunajte na obrt novca...i sve je reseno....ako zacepite cenu kao do sada...bice sverca....ne brinite!
Pera
01.02.2021. 16:49
I autobuse da vam kupimo.
milutinovicdr
01.02.2021. 23:50
Stvarno?Idem na posao svojim kolima,plaćam mesečni parking a sada da platim gradu da se neko vozi za moje pare?