ŽITELjI sela Jagnjilo kod Mladenovca godinama ne mogu iz centra sela da stignu do grada najbližim putem koji povezuje Mladenovac sa Smederevskom Palankom.
Poštovani,
Uočila sam jako bitan i veliki propust u ovom izveštaju. Naime, most se ne sanira, već gradi po drugi put za 8-9 godina. Prethodni "novi" nije dobio upotrebnu dozvolu i nekoliko godina smo ga prelazili, očito na sopstvenu odgovornost. Svako ko je prvi put prošao preko njega, shvatio bi da nešto nije u redu, jer je ceo most imao udubljenje ka sredini, unutrašnjosti umesto ka krajevima. Deca su g obožavala, jer je bio "tobogan". Ta priča je zaboravljena. Niko nikada nije pomenuo ko je takav most sagradio, al se žurilo i sa rekonstrukcijom i lokalnog puta, koji je popucao posle par meseci, a istovremeno sa renoviranjem dela pruge Beograd-Mladenovac. Žao mi je što nemam konkretne datume i podatke, ali se nadam da će vaši novinari uspeti da saznaju. Srdačan pozdrav!
ODBORNICI Skupštine grada Beograda doneli su danas Odluku o usvajanju samoinicijativnog predloga projekta javno-privatnog partnerstva za obavljanje komunalne delatnosti gradskog prevoza putnika na teritoriji grada Beograda, odnosno zameni postojećih trolejbuskih linija linijama električnih autobusa.
GRAD će u sledećoj godini imati na raspologanju 171,6 milijardi dinara. O predlogu budžeta za narednu i projekcijama za 2026. i 2027. godinu, danas raspravljaju odbrnici Skupštine grada.
GRADONAČELNIK Beograda Aleksandar Šapić, pred današnju sednicu Skupštine grada na kojoj se usvaja budžet za 2025. godinu, rekao je da se po pozicijama u predloženom budžetu jasno može videti da se ni od jednog važnog projekta nije odustalo, a da će za socijalne mere izdvajanja biti blizu 250 miliona evra.
Olivera Babić
07.02.2021. 22:59
Poštovani, Uočila sam jako bitan i veliki propust u ovom izveštaju. Naime, most se ne sanira, već gradi po drugi put za 8-9 godina. Prethodni "novi" nije dobio upotrebnu dozvolu i nekoliko godina smo ga prelazili, očito na sopstvenu odgovornost. Svako ko je prvi put prošao preko njega, shvatio bi da nešto nije u redu, jer je ceo most imao udubljenje ka sredini, unutrašnjosti umesto ka krajevima. Deca su g obožavala, jer je bio "tobogan". Ta priča je zaboravljena. Niko nikada nije pomenuo ko je takav most sagradio, al se žurilo i sa rekonstrukcijom i lokalnog puta, koji je popucao posle par meseci, a istovremeno sa renoviranjem dela pruge Beograd-Mladenovac. Žao mi je što nemam konkretne datume i podatke, ali se nadam da će vaši novinari uspeti da saznaju. Srdačan pozdrav!