TRAŽE UKIDANJE NAPLATE VEZA: Vlasnici turističkih brodova tvrde da nisu mogli da rade zbog korone

B. Dabić

24. 05. 2021. u 18:29

ISPRED upravne zgrade AD "Marina" okupili su se članovi udruženja "Plavi Jadran" iz Bara sa zahtevom da im se ukine naplata veza za period kada nisu mogli raditi zbog epidemije virusa korona.

ТРАЖЕ УКИДАЊЕ НАПЛАТЕ ВЕЗА: Власници туристичких бродова тврде да  нису могли да раде због короне

Foto: B. Dabić

Nakratko primio ih je direktor ovog preduzeća, Radovan Orlandić, ali je sastanak završen bez konkretnog dogovora.

- Tražimo da se ukine naplata veza u barskoj "Marini" za turističke taksi brodove kao i ribarske kao što je to uradila luka Kotor i Budva. Izvršni direktor Orlandić ide sa funkcije i danas mu je bilo važno samo da nas isprati. Rekao nam je doći će neko iz resornog ministarstva - kazao je predsednik Udruženja "Plavi Jadran "Predrag Adžić.

Turistički brodovi 2020. godine nisu vozili zbog pandemije virusa korona, a navode da im je neizvesna i ovogodišnja sezona. Prema njegovim rečima, na nivou Crne Gore ima 270 članova i svi se susreću sa sličnim problemima. U Baru "Plavi Jadran" ima 17 članova, vlasnika turističkih brodova.

- Na godišnjem nivou plaćamo od 1.300 do 2.000 evra u zavisnosti od dužine broda. Ne znamo hoće li biti sezone. Nismo se našli ni u jednom paketu Vlade za subvencije. Angažuju nas i zovu kad treba da se učestvuje za spasavanje na moru, ako je zakrčenje drumskog saobraćaja, onda trebamo, ali kad nama treba pomoć - ne vode računa - kazao je Adžić.

Foto: B. Dabić

DIREKTOR SE ZAKLjUČAO

ORLANDIĆ se zaključao u kancelariji državnog preduzeća da ne bi odgovorio na pitanja novinara o aktuelnoj problematici u državnom preduzeću. Plata izvršnog direktora AD "Marina Bar" je 3.100 evra, a u "Marini" je zaposlio i suprugu koja mesečno prima 1.800 evra. Dok taksi prevoznici iznalaze modus kako da se dogovore sa aktuelnim menadžmentom AD "Marina" o smanjivanju naknada za vez brodova, Orlandić je u godini pandemije za prezentacije potrošio oko 120.000 evra.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: Deca iz SOS Dečjeg sela Srbija osvojili javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE.