TRGOVCI TRAŽE DA RADE: Hoće li opstati Zakon o neradnoj nedelji u Crnoj Gori

Z. Z.

27. 01. 2021. u 07:39

VLASNICI trgovačkih lanaca opet traže da se preispita Zakon o neradnoj nedelji, uz obrazloženje da gube prihode, smanjuju izvoz, a u krajnjem razmišljaju o smanjenju broja zaposlenih.

ТРГОВЦИ ТРАЖЕ ДА РАДЕ: Хоће ли опстати Закон о нерадној недељи у Црној Гори

Trgovci se žale na gubitke

Aleksandar Stijović, ministar poljoprivrede, poručio je da će ponovo razmotriti neradnu nedelju.

Od 20. oktobra 2019. godine nedelja je neradni dan za gotovo sve trgovine. Izuzetak su kiosci, mesare, pekare, te prodavnice koje rade u okviru benzinskih stanica. Mišljenje zaposlenih u radnjama o tome su podeljena.

- I na početku sam smatrala da moj slobodan dan treba da bude moj izbor. Ovo nam je nametnuto. Ne radimo nedeljom kada baš ništa ne možemo završiti ni u pošti, ni kod lekara, kupiti ponešto što nam je potrebno za decu - prokomentarisala je prodavačica u jednoj prehrambenoj radnji.

Poslodavci su više puta dostavljali inicijativu da se preispita Zakon o unutrašnjoj trgovini i da nedelja opet bude radni dan. To su ponovili i na sastanku sa predstavnicima izvršne vlasti. Prema rečima Aleksandra Stijovića ministra poljoprivrede, to pitanje razmotriće se u nekom narednom periodu u Vladi.

- Moj je lični stav da je neradna nedelja luksuz koji u ovakvom ekonomskom trenutku ne bi smeli sebi dozvoliti. Zasada moramo sačekati sa novom odlukom, ali brzo ćemo u Vladi to pitanje ponovo razmotriti - poručio je ministar Stijović.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

NA SAMO 2 SATA OD VAS: Evo zašto bi Tunis trebao da bude vaša sledeća destinacija za letovanje