"IDENTIFIKOVAN PROBLEM": Šta se krije iza masovnog rušenja sajtova zapadnih medija i kompanija?

Novosti onlajn

08. 06. 2021. u 13:45

KOMPANIJA "Fastli“, čije usluge koriste brojne kompanije za objavljivanje sadržaja svojih sajtova, saopštila je da je identifikovala problem koji je navodno uzrokovao masovni pad sajtova zapadnih medija, kompanija i državnih institucija.

ИДЕНТИФИКОВАН ПРОБЛЕМ: Шта се крије иза масовног рушења сајтова западних медија и компанија?

Depositphotos

"Fastli“ je saopštio  da je problem identifikovan i da je u toku popravka. 

Kvar na CDN servisu "Fastlija“ navodno je uzrokovao nedostupnost portala Si-En-En, Bi-Bi-Si, Gardijan, Fajnenšel Tajms, Njujork tajms, Independent, Spektejtor, Amazon, Redit, Tvič, Githab, Ibej, Pejpal...

Podsetimo, u poslednje vreme učestali su i hakerski napadi na velike zapadne kompanije. Početkom maja izveden je sajber napad na najveću američku kompaniju za prenos prerađene nafte u SAD "Kolonijal pajplajn" što je izazvalo velike probleme širom te zemlje. 

"Kolonijal pajplajn" je hakerima platio skoro pet miliona dolara kako bi ponovo imao pristup svom sistemu.

Američko Ministarstvo pravde saopštilo je juče da je uspelo da povrati 2,3 miliona dolara vrednosti u kriptovalutama koje je platila kompanija "Kolonijal pajplajn".

(Sputnjik)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (2)

„NEPOBEDIVI” OSVAJAJU PANČIĆEV VRH: Invictus Challenge by Mozzart i ove godine na Kopaoniku