SVETSKE I DOMAĆE ZVEZDE HRLE U OVAJ RESTORAN: Evo gde se nalazi i ko ga je sve posetio (FOTO)
VLASNIK najpopularnijeg restorana „Molo“, koji je smešten u Opatiji, Roni Voskion svojim uspešnim marketinškim metodama postavio je nove standarde i merila za uspeh. Naime, nakon što je prošle godine uz pomoć lako pamtljivog slogana „Molo nam za sriću triba“ zainteresovao brojne Beograđane, ovog puta je odlučio da celom regionu približi čari iz ponude svog restorana.

Foto: Promo
Naime, Voskion je ovog leta odlučio da na najprometnijim ulicama Ljubljane, Zagreba, Beograda, Sarajeva, Banja Luke, Dubrovnika, Splita postavi velike bilborde, koje je gotovo nemoguće neprimetiti. A još su manje šanse da vam u glavi neće ostati pozati stihovi Doris Dragović „Malo mi za sriću triba“, što će vas dodatno navesti da se zapitate o čemu je zapravo reč.

Foto: Promo

Foto: Promo

Foto: Promo
Restoran i bar „Molo“ koji se nalazi na istoimenoj lokaciji u Opatiji, poznat po vrhunksoj tradicionalnoj kuhinji, postao je prvi brend koji je prepoznao važnost susednih država za razvoj turizma.

Foto: Promo

Foto: Promo

Foto: Promo

Foto: Promo

Foto: Promo

Foto: Promo

FOTO: Promo
Dokaz da se „dobar glas daleko čuje“ jeste i činjenica da su ovaj predivni restoran posetile i mnogoborojne poznate ličnosti.
Među njima su se našli svojevremeno najpoznatiji fudbalski trener Ćiro Blažević, prvak Formule 1 Žak Vilanuv, Željko Joksimović i njegova supruga Jelena, vlasnik „Grand produkcije“ Saša Popović, Dario Šarić NBA košarkaš, Vladimir Jugović legendarni jugoslovenski fudbaler i reprezentativac, Mitar Mrkela legenda Crvene Zvezde i njegov sin Andrej Mrkela kao i mnoge druge ličnosti iz javnog života Srbije, i regiona.
Restoran je posetio i pokojni legendarni hrvatski trener Ćiro Blažević koga se u ovom restoranu sećaju kao rado viđenog gosta.

Foto: Promo
Iako je marketing odradio veliki deo posla, ipak zasluge pripadaju i samoj ponudi restorana, ljubaznom osoblju, te i samom vlasniku koji uvek rado provede vreme sa svojim gostima, kao što se i vidi na fotografijama.
Kako i sam vlasnik Voskion kaže uz pomoć modernih marketinških metoda, želi potaknuti što više ljudi da za svoje iduće putovanje odaberu baš Opatiju, i ovu letnju kampanju vidi kao mogućnost da se stavi naglasak na „Molo“ kao brend, koji se već izdavaja kako kaže kao „gastronomska vrata grada“.
– U svemu je najvažnije poslati poruku kako ovaj naš dio raja, što Jadran i posebno Opatija svakako jesu, pruža istinske užitke. Uostalom, sad smo i službeno najavljeni kao Kvarner evropska regija gastronomije pa je i to dodatni poziv za dolazak u Opatiju i dakako moj Molo, pojasnio je Voskion. Dodaje i to da je vodeći se uspehom od prošlogoišnje kampanje nastavio u istom „ritmu“.

Foto: Promo
– Lanjska kampanja izazvala je silne reakcije, isključivo pozitivne. Sad sam odlučio ići dalje, povezati prostor koji je vekovima orentisan na Opatiju da joj se vrati, da dođe po svoj komadić uživanja jer Molo nam za sriću triba - zaključio je Voskion.

RULjA IZVUKLA BRITANCA IZ STANICE I ZAPALILA GA: Policija nije reagovala iz straha za sopstvenu bezbednost
BRITANSKI državljanin preminuo je od posledica teških opekotina nakon što ga je, prema navodima lokalnih medija, grupa ljudi izvukla iz policijske stanice i zapalila na ulici, javlja Skaj njuz.
22. 04. 2025. u 12:01

MAKRON POSLE RUSKOG NAPADA: Hitno nam je potreban mir
RUSKI raketni napad na grad Sumi na severu Ukrajine naglašava hitnu potrebu za nametanjem primirja Rusiji, izjavio je danas predsednik Francuske Emanuel Makron.
13. 04. 2025. u 15:34

Halid Bešlić "težak" 13 miliona €, a živi od kirije - "uvalio" se u kredit
"SADA iznajmljujem sve i živim od kirije, tako je najbolje."
21. 04. 2025. u 18:56 >> 18:56
Komentari (0)