Ananas lansira prvi e-fulfillment centar u ovom delu Evrope
ANANAS e-commerce i zvanično je otvorio prvi specijalizovani e-fulfillment centar koji se prostire na impresivnih 10 000 kvadratnih metara, nedaleko od Beograda.
Ananas magacin prilagođen je visokim, svetskim standardima sa modernim tehničkim rešenjima koja omogućavaju efikasno i sigurno skladištenje robe. Prostire se na četiri sprata i ono što ga izdvaja od drugih magacinskih prostora jeste Pick Towe sistem (višespratno skladištenje) i konvejer dužine od 700 metara koji omogućavaju transport robe do bilo koje pozicije u skladištu.
- Od samog osnivanja nismo krili svoje visoke ambicije u poslovanju. Otvaranjem prvog e–fulfilment centra ove vrste u Srbiji i najsavremenijeg u ovom delu Evrope, potvrđujemo našu spremnost da Ananas podignemo na još viši nivo i nastavimo sa vrtoglavim rastom u svim segmentima našeg poslovnog ekosistema - izjavio je Marko Carević, CEO Ananas e-commerca.
Ovakav sistem skladištenja povećava produktivnost i do 40 odsto i značajno skraćuje vreme pripreme porudžbine. Ono što razlikuje Ananas e-fulfillment centar od drugih jeste i poseban princip skladištenja robe iste vrste na različitim pozicijama, posebno dizajnirani punktovi za pakovanje, kao i pet izlaza ka kurirskim službama čime se ubrzava proces komisioniranja robe.
Ananas je za potrebe e-fulfillment centra u potpunosti razvio softversko rešenje koje optimizuje i upravlja svakodnevnim operacijama u skladištu, kao što su praćenje inventara, upravljanje prijemom i izdavanjem robe, optimizacija skladišnog prostora, kao i koordinacija rada zaposlenih. Osim toga, magacin je u potpunosti povezan sa ananas.rs platformom i u punom kapacitetu može da spremi i do 65 000 pošiljki na dnevnom nivou. Važno je istaći da je celokupno poslovanje ekološki održivo. Zahvaljujući svemu ovome, Ananas već sada za 97 odsto porudžbina iz svog e-fulfillment centra, započne isporuku do krajnjeg kupca već u toku narednog dana od trenutka porudžbine.
- Promene na globalnom i domaćem tržištu zahtevaju sve veću agilnost kompanija, kao i posvećenost potrebama potrošača. Povećanje produktivnosti i efikasnosti procesa, kao i prihvatanje globalnih standarda u oblasti e-commercea, a u uslovima snažne globalne konkurencije, preduslov su uspeha na tržištu - izjavio je Mihailo Vesović, direktor Sektora za strateške analize, usluge i internacionalizaciju Privredne komore Srbije, ističući značaj ovakvih inicijativa za razvoj e-commerce ekosistema u Srbiji.
Otvaranje najsavremenijeg e-fulfillment centra u ovom delu Evrope predstavlja jedno od najznačajnijih dostignuća kompanije Ananas. Na ananas.rs tržnom centru a na netu, već sada možete pronaći preko pola miliona artikala. Više od hiljadu trgovaca prodaje svoje proizvode preko Ananasa, a čak trećina njih u ovom trenutku koristi usluge e-fulfillment centra.
Ananas posluje na tržištu Srbije i Severne Makedonije, a u trećem kvartalu planira se širenje i na tržišta Crne Gore i Bosne i Hercegovine, čime će Ananas dodatno učvrstiti svoju poziciju lidera na regionalnom e-commerce tržištu.
MAKRON SVE IZNENADIO: Evo šta kaže o pregovorima sa Putinom
FRANCUSKI predsednik Emanuel Makron rekao je da ne isključuje mogućnost pregovora sa ruskim predsednikom Vladimirom Putinom „kada kontekst dozvoljava“.
17. 11. 2024. u 21:03
ŠTA JE ATACMS KOJIM ĆE UKRAJINA UDARITI NA RUSIJU? Američka raketa ima domet 300 km, koristi se za gađanje ovih ciljeva
ADMINISTRACIJA američkog predsednika Džozefa Bajdena ukinula je danas ograničenja koja su dosad Ukrajini blokirala upotrebu američkog oružja za napade duboko na rusku teritoriju.
17. 11. 2024. u 19:48
DA ČOVEK NE POVERUJE: Pogrebni biznis - evo čime se Legija bavi u zatvoru
TAJ posao mu je plaćen.
18. 11. 2024. u 15:42
Komentari (0)