‘KAKO SE PO JUTRU DAN POZNAJE – TAKO SE PO DETINJSTVU POZNAJE BUDUĆI ČOVEK!' 

Промо

30. 01. 2025. u 10:00

ŽELjKO Mitrović posetio je štićenike sedam domova iz Srbije i oduševio ih duplim džeparcem!

‘КАКО СЕ ПО ЈУТРУ ДАН ПОЗНАЈЕ – ТАКО СЕ ПО ДЕТИЊСТВУ ПОЗНАЈЕ БУДУЋИ ЧОВЕК! 

Foto: Promo

Prva grupa šticenika domova za nezbrinutu decu sa teritorije cele Srbije, i ove godine kreira nove uspomene zahvaljujuci akciji “Zimovanje za sve”u organizaciji Željka Mitrovića i Pink Media Group. Rekordni broj od vise od 300 dece i vaspitača ove godine otićiće na zimovanje o trošku Željka Mitrovića, a prvu grupu od njih 120, vlasnik Pink Media Group danas je posetio kako bi ih obradovao i duplim džeparcem.

Pored posete Stopića pecini i Gostiljskim vodopadima, klinci će uzivatii u Dino avantura parku, luna parku, vožnji gondolom i mnogim drugim aktivnostima.

Gromoglasan aplauz, presrećna lica mališana i puno dobrog plesa, dodatno je ulepšalo boravak klinaca na ovogodisnjoj zlatiborskoj ekskurziji.

- Ove godine preko 300 dečice iz cele Srbije otićiće na zimovanje. U hotelu Dijamant, na Zlatiboru, boravi trenutno 120 štićenika. Tu su mališani iz Knjaževaca, Niša, Aleksinca, Sombora, Sremske Kamenice, Novog Sada, Bele Crkve i Banje Koviljače – iz sedam domova iz Srbije. Sledeće nedelje se menjaju, kada dolaze štićenici iz Beograda. Ukupno na zimovanje otićiće preko 300 dece, što je rekord. Mnogo više od planine i svežeg vazduha klince su obradovali džeparci i to dupli. To je sasvim normalno, i mene je to radovalo kada sam bio klinac. Život nije samo dani koji su prošli – život su dani koji se pamte. To je nešto što je značajno i stalno govorim – kako se po jutru dan poznaje, tako se po detinjstvu poznaje budući čovek. Veoma je važno da deca u svom detinjstvu imaju puno srećnih momenata kojih će se sećati, koji ih čine radosnim i koji će možda učestvovati u izgradnji njihove ličnosti. To je naš cilj i zato imamo veliki broj humanitarnih akcija. Novogodišnja akcija, zimovanje, dva humanitarna bala, pa slavimo zajednički rođendan, letovanje, pripreme za školsku godinu i onda se približavamo opet novogodišnjim praznicima. Cela godina je ispunjena raznim aktivnostima i verujem da ih to čini srećnim i zadovoljnim – rekao je Mitrović

Još jednom, vlasnik Pink Media Group, pokazao je kako treba da postupa neko ko je u mogućnosti da pruži pomoć najugroženijoj i najosetljivijoj grupi, a ta tradicija sada je već premašila deceniju i po. Zato akcije ovog tipa poželjno je izvoditi javno, jer one mogu motivisati i druge kompanije i pojedince koji su u mogućnosti da doprinesu nečijem boljem sutra.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

SUZE ZA KRAJ: Asmir Kolašinac rekao zbogom usred Beograda