CINKARENJE SUGRAĐANA KAO INSTITUCIJA: 140 prijava o nepoštovanju mera, prijavljuju i nedužne!

Tanjug

10. 10. 2020. u 12:15

DRŽAVNI sekretar Ministarstva zdravlja Srbije Mirsad Đerlek izjavio je danas da je to ministarstvo preko vajber aplikacije u prethodna dva dana primilo ukupno 140 prijava o nepoštovanju mera uvedenih protiv širenja epidemije korona virusa, od kojih je 40 bilo neosnovano.

ЦИНКАРЕЊЕ СУГРАЂАНА КАО ИНСТИТУЦИЈА: 140 пријава о непоштовању мера, пријављују и недужне!

Foto: EPA

Đerlek je podsetio da je aplikacija instalirana pre dva dana, 8. oktobra 2020. godine.

- Od ukupnog broja osnovanih 80 prijava se odnosi na grad Beograd, 10 prijava se odnosi na AP Vojvodinu i 10 na ostali deo Srbije, a po prijavama postupaju nadležni sanitarni inspektori - rekao je Đerlek.

On je istakao da je juče izvršeno 12 inspekcijskih nadzora ugostiteljskih objekata i da su doneta dva rešenja o zabrani korišćenja prostora zbog kršenja antiepidemijskih mera.

Reč je, naveo je Đerlek, o ugostiteljskom objektu "Splav Port" na Ušću koji posluje u sastavu Tim 123 i o objektu "Na vodi kafana" takođe na Ušću koji posluje u sastavu "Just na vodi".

Dodao je da je za večeras ponovo u planu zajednička akcija sa MUP-om u kojoj će na objektima koji se ne pridržavaju rešenja biti zalepljene nalepnice o zabrani upotrebe.

- Želimo da se ozbiljno uključimo u kontrolu sprovođenja mera - rekao je Đerlek.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (3)

Hurgada iz prve ruke - Ovog leta posetite sa nama biser egipatske obale!