STEFAN JE NESTAO PRE MESEC DANA: Otac čuo da se prekrstio i skočio u Moravu, majci doneli cipele koje su bile pored reke

Novosti online

08. 03. 2021. u 16:37

STEFAN Gavrilović (37) nestao je 6. februara u Ćupriji. Tog dana jedna osoba je skočila u Veliku Moravu, a otac nestalog mladića smatra da je u pitanju njegov sin.

СТЕФАН ЈЕ НЕСТАО ПРЕ МЕСЕЦ ДАНА: Отац чуо да се прекрстио и скочио у Мораву, мајци донели ципеле које су биле поред реке

Foto: Instagram

Stefanove cipele su pronađene ispred jedne zgrade, koja se nalazi u blizini reke, 17 dana nakon nestanka, ispričala je majka.

- Postoje saznanja da je Stefan skočio sa mosta. Prekrstio se i skočio je u reku. Nije moglo da se traga za telom jer je vodostaj Morave bio veliki, ali je sad reka opala i trebalo bi da se započne potraga za telom - ispričao je Stefanov otac Miroslav.

Foto: Printskrin

Majka nestalog mladića kaže da joj je policija donela Stefanove cipele i ona sad izražava sumnju da je njen sin, tog 6. februara, skočio sa mosta.

- Ne znam zašto nije započeta potraga za telom osobe, koja je skočila sa mosta. Ako je reč o mom sinu, pitam se kako li će njegovo telo da izgleda posle mesec i više dana u vodi? - istakla je majka.

Iz Ministarstva unutrašnjih poslova kazali su da tog dana kad je Stefan nestao jedna osoba jeste skočila u Veliku Moravu.

Napomenuli su da nemaju saznanja da je reč o nestalom mladiću i da se za njim i dalje traga.

Stefan je tog 6. februara, kako je ranije ispričala njegova majka, izlazio i ulazio u kuću. Oko 11 sati je izašao iz dvorišta.

Majka je pomislila da je otišao u prodavnicu. Međutim Stefan nije poneo ni novčanik, telefon, ni jaknu.

Nakon što su prošli sati, majka se zabrinula i nestanak je prijavljen policiji.

Ranije je napomenula da tog dana, kako ni prethodnog, nije videla promenu u Stefanovom ponašanju.

(Telegraf)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: Deca iz SOS Dečjeg sela Srbija osvojili javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE.