Naši proizvođači jabuka prvi put na sajmu Gulfood Green u Dubaiju
KOMPANIJE iz Srbije, proizvođači jabuka, prvi put predstaviće svoju izvoznu ponudu na Međunarodnom sajmu „Gulfood Green“ koji se od 24. do 26. septembra održava u Dubaiju (UAE).

Foto: Promo
Nastup srpskih privrednika organizuje Privredna komora Srbije (PKS) uz podršku projekta “Promocija trgovine na istoku” (Trade Promotion East) koji sprovodi Međunarodni trgovinski centar (ITC), a finansira Vlada Švajcarske.
„Gulfood Green“ je sajam koji se prvi put održava u Svetskom trgovinskom centru Dubai (DWTC), a u okviru Nacionalnog paviljona Srbije u Hali 3, izlažu: „Ćirić Agro MĐŽ“, „COPA“, „AgroCorp Duo“, „Srbovoće“ i „Mirax Agrar“.
Ovaj veliki svetski sajam okupiće globalnu zajednicu u industriji hrane od proizvođača do eksperata sa ciljem da razmenom znanja, iskustva i inovacija utiču na unapređenje bezbednosti hrane na svetskom nivou, kao i na održivi razvoj prehrambene industrije. Globalna izložba je posvećena promovisanju zdravijeg i održivog sistema ishrane sa fokusom na predstavljanje svežeg i smrznutog voća i povrća, biljnih proteina, organskih proizvoda. Takođe u fokusu ove izložbe biće i primena najinovativnijih tehnologija u prehrambenoj industriji, objašnjava Dušanka Kalezić, savetnica predsednika PKS.
Podseća da je među prioritetima PKS da uz, tehničku podršku razvojnih projekata, pomogne našim kompanijama da nađu alternativna i nova tržišta za plasman svojih proizvoda, posebno u segmentu svežeg voća i povrća i povećaju izvoz. „Trudimo se da ih povežemo sa globalnim tržišnim igračima i da ih uključimo u međunarodne lanace snabdevanja“, istakla je predstavnica PKS.

Foto: Promo
Objašnjava da je „Gulfood Green“ biznis platforma za startapove i investitore koja omogućava da se povežu, sarađuju i zajedno podrže inovacije koje oblikuju industriju. Srpski izvoznici jabuka imaće mogućnosti da istraže, kreiraju i steknu uvid u tehnologije koje će pokretati budućnost prehrambene industrije. U okviru sajma planirana je i studijska poseta i organizacija B2B sastanaka, dodaje Kalezić.
Projekat „Promocija trgovine na istoku” fokusiran je na jačanje konkurentnosti i održiv rast izvoza malih i srednjih preduzeća u agrobiznisu, kao i na jačanje kapaciteta organizacija koje pružaju podršku malim i srednjim preduzećima.
Uvažavajući zahteve međunarodne regulative, sve složenije zahteve kupaca za poštovanjem kriterijuma zaštite životne sredine, društvenih aspekata upravljanja (ESG), specifične zahteve industruje i preferencije potrošača u oblasti održivosti, PKS posredstvom ovog projekta nastoji da pripremi naše privrednike da, kroz bilateralne razgovore sa potencijalnim partnerima i kupcima, pokažu svoju spremnost da odgovore na izazove sve zahtevnijeg tržišta.

OVAKO SU IZGLEDALI POSLEDNjI MINUTI SAŠINOG ŽIVOTA: Bio siguran da će ozdraviti i nije želeo da se govori o bolesti
DIREKTOR i osnivač Grand produkcije, Saša Popović, preminuo je u 70. godini posle kraće i teške bolesti u jednoj klinici u Parizu.
03. 03. 2025. u 09:55

LEKARI U ŠOKU ONIM ŠTO SU NOĆAS VIDELI: Beograđani masovno povraćali, hitna ih vozila i u pritvore
DOKTORKA iz Hitne pomoći u Beogradu, Ivana Stefanović, istakla je jutros da je bilo neuobičajeno mnogo posla sa alkoholisanim građanima tokom noći. Uz to mnogo intervencija, infarkta, kao i saobraćajnih nezgoda.
03. 03. 2025. u 10:05

"HOĆU EUTANAZIJU" Vedrana Rudan donela odluku: "Rekla sam deci da je gotovo, neću da umirem na rate"
ZA lečenje joj je bilo potrebno dosta novca, a deo je stigao iz Srbije, od direktora izdavačke kuće koja objavljuje njena dela.
03. 03. 2025. u 09:53
Komentari (0)