EVO ŠTA NE "PROLAZI" TEHNIČKI PREGLED: Nije problem ako nema kapica na ventilima ili tečnosti za pranje vetrobrana

Novosti online

01. 08. 2021. u 17:23

OSIM gužve u saobraćaju, vozačima muke zadaje i tehnički pregled. Novi pravilnik uneo je nedoumice, građani se žale na kontrolore jer ih vraćaju zbog raznih sitnica. Zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije Boban Milinković kaže da građani nisu shvatili da neispravnost svetlosnih i svetlosno-sigurnosnih uređaja jeste osnov da se vozilo oceni kao tehnički neispravno.

ЕВО ШТА НЕ ПРОЛАЗИ ТЕХНИЧКИ ПРЕГЛЕД: Није проблем ако нема капица на вентилима или течности за прање ветробрана

Foto N. Skenderija

Vrućine, čekanje u kolonama i gužve na putevima, veliki su rizik za bezbednost u saobraćaju. 

Zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije Boban Milinković kaže  da je izuzetno pojačan intenzitet saobraćaja, naročito na auto-putevima, duža zadržavanja na graničnim prelazima, kako na ulasku, tako i na izlasku iz Srbije, praktično dolazi do susreta dva talasa, jedni dolaze, drugi odlaze na odmor.

Od početka vikenda dve osobe su izgubile život u saobraćajnim nezgodama.

Milinković apeluje na vozače da na vreme krenu na put, da budu strpljivi i poštuju ograničenja brzine.

Osim gužve u saobraćaju, vozačima muke zadaje i tehnički pregled. Novi pravilnik uneo je nedoumice, građani se žale na kontrolore jer ih vraćaju zbog raznih sitnica.

Milinković kaže da je mali broj nedostataka zbog kojih vozilo neće biti okarakterisano kao neispravno.

- To se pojavilo prethodnih dana i posledica je neznanja i neiskustva određenih kontrolora. Dakle, nije problem ako ne postoje kapice na ventilima, ili ogrebotine i manja oštećenja karoserije, nije problem ako nema tečnosti za pranje vetrobrana - kaže Milinković.

MUP je poslao instrukciju tehničkim pregledima da se to ne uzima ubuduće kao razlog zbog koga bi se vozilo okarakterisalo kao tehnički neispravno.

- Ono što građani nisu shvatili da neispravnost svetlosnih i svetlosno-sigurnosnih uređaja jeste osnov da se vozilo oceni kao tehnički neispravno, ako ne radi stop-svetlo, far, pokazivači pravca, pre nego što odete na tehnički pregled zamenite to, popravite to da ne biste trošili vreme, jer vozači odu na tehnički, pa se vrate, i onda moraju da ponovo dođu kada otklone to i pravi se gužva - istakao je Milinković.

Vozači, pripremite vozilo pre nego što odete na tehnički, podvukao je Milinković.

Građani koji smatraju da su oštećeni mogu da se obrate MUP-u 

Dešava se da kontrolor napiše da je vozilo tehnički neispravno, a kasnije se ispostavi suprotno. Milinković kaže da to dolazi zbog određenog manjeg broja kontrolora na manjem broju linija, koji nemaju dovoljno znanja, većina kontrolora radi svoj posao kako treba i većina građana nema problem na tehničkom pregledu.

Prema njegovim rečima, ako kontrolor ispravno vozilo oceni kao neispravno i to dospe u medije, građani koji smatraju da ih je kontrolor oštetio mogu da se obrate MUP-u, Upravi saobraćajne policije i dobiće odgovor da li je vozilo stvarno neispravno ili nije.

Skočila je i cena tehničkih pregleda. Kako kaže Milinković, cenu treba da odredi tržište, tamo gde kontrolori nemaju dovoljno uvežbanosti i iskustva, tehnički pregled traje duže, mogu da pregledaju manje vozila pa je to možda jedan od razloga.

- Ubeđen sam da će u narednih mesec ili dva sve da dođe na normalu jer će se kontrolori uvežbati pa će tehnički pregled trajati kao i pre početka primene ovog pravilnika - zkaljučio je Milinković.

(RTS)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MLADIĆI ROĐENI OVE GODINE ĆE PRVI U VOJSKU: General Mojsilović otkrio sve detalje o služenju vojnog roka

MLADIĆI ROĐENI OVE GODINE ĆE PRVI U VOJSKU: General Mojsilović otkrio sve detalje o služenju vojnog roka

NAČELNIK Generalštaba Vojske Srbije general Milan Mojsilović rekao je u emisiji "Takovska 10" da Srbija kasni sa uvođenjem obavezne vojne obaveze. Suština je da se izgradi odbrambeni kapacitet Srbije, svaki dan i svaku godinu koju čekamo, gubimo generacije mladih vojnika, rekao je general Mojsilović. U jednoj klasi računamo do 20.000 vojnika-regruta, na godišnjem nivou, dva i po meseca po pet hiljada njih u jednoj klasi, odnosno ciklusu, rekao je Mojsilović uz napomenu da će prvo biti regrutovani mlađi vojnici, počev od 2006. godišta.

25. 09. 2024. u 22:01

Komentari (6)

PRINCEZA PONOVO TRUDNA: Nova prinova u britanskoj kraljevskoj porodici