VEĆ godinama se potrošači najviše žale na loš kvalitet obuće. Najveći problem je što oni ne mogu na lak i jednostavan način da dokažu da je trgovac neosnovano odbio reklamaciju.

Komentari (2)

Srdjan Kecojević

19.08.2021. 19:29

На жалост и ја сам један од многих који је прошао исто. Али и после жалбе инспекцији и надлежнима нема одговора. А да не спомињем да сам одмах и следећи пар обуће купио од истог произвођача, а се који је после 20 дана, буквално 20 дана, почео цепати. И шта сам могао, код обућара 600 дин закрпио нове патике, Адидас, и наставио даље ... Овај пут се нисам жалио инспекцији јер ни на први нисам добио никакав одговор, мада су рекли да ће ме обавестити о исходу, то је било прошле године... Само рећи Србија... ИДЕМО ДАЉЕ.

Veki

19.08.2021. 22:28

Imam dva tinejdzera. Pa svake godine kupim po 4 para patika pa puta dva to je oko 8 pari. Ni jedne patike ne traju duze od dva tri meseca. Samo sam jednom uspela u Djaku da zamenim. A u sport vizn, buzu nikada. Oni omaju svaki dan hrpu prituzbi i sve su odbijene. Neko ih debelo stiti.