PANDEMIJA je stavila ključ u bravu mnogim turističkim agencijama. Poslednja među njima, novosadska Kompas tourism & travel, koja je otišla u stečaj, ostavila je bez letovanja gotovo 1.000 ljudi, koji su svoje aranžmane odavno platili.

Tijana

12.07.2022. 21:53

Kakvi su prevsranti te osiguravajuce kuce! Naplate osiguranje, a kad treba da obestete klijenta onda nisu nizasta u obavezi! Sve ih zstvoriti kao i agencije!

Oštećeni

13.07.2022. 14:09

Ko je uplaćivao osiguranje i sklapao ugovor kao garancija da će u slučaju nerealizovanih putovanja oštećenim putnicima biti isplaćena naknada štete? Ko sigurnost putovanja propagira pokrićem uplaćenog osiguranja? Odgovor na oba pitanja je YUTA! Ko nas sada štiti kada smo ostali bez putovanja odnosno novca? Zapitajmo se svi čemu služi YUTA i koja je svrha garancije putovanja preko agencija koje su članice YUTA?!

pedja98

30.07.2022. 19:58

Posledica "vise sile", na koje se poziva Milenijum osiguranje, su bili zamenski vauceri, a posledica stecaja je po Zakonu uslov za aktiviranje, u mom slucaju, njihove polise osiguranja. To je kao, placate godinama polisu osuguranja vozila i nista, desi se steta, onda je visa sila ili idi sam pa se naplati, cemu onda osiguranje. Sve sam po zakonu ispostovao i dobio dopis NBS da se rok za odgovor sa 3 produzava do 6 meseci?!