UPOZORENJE NBS: Pojavile se lažne Fejsbuk stranice - traže podatke s kartica zbog promotivnih akcija

Tanjug

13. 07. 2022. u 12:36

NARODNA banka Srbije obavestila je korisnike o postojanju lažnih stranica centralne banke na Fejsbuku, koje koriste ime i logo NBS i DinaCard kartice i navela da je o njima obavestila korisnike, a o krivičnom delu nadležne državne organe.

УПОЗОРЕЊЕ НБС: Појавиле се лажне Фејсбук странице - траже податке с картица због промотивних акција

Udruženje je tesno sarađivalo sa Narodnom bankom / Foto Tanjug

Saopšteno je da je NBS identifikovala lažne stranice na društvenoj mreži Fejsbuk iza kojih ona ne stoji.

- U pitanju su primeri stranica na kojima se koristi ime i logo Narodne banke Srbije i od korisnika DinaCard kartica, u sklopu navodnih promotivnih akcija, zahteva da ostave podatke s platne kartice - navela je NBS.

Ocenjeno je da je reč o lažnim stranicama preko kojih se prikupljaju i zloupotrebljavaju lični podaci korisnika i podaci o platnoj kartici, zbog čega je NBS odmah reagovala.

Preko svoje stranice na ovoj društvenoj mreži upozorila je korisnike da su u pitanju lažne stanice i da ne dostavljaju svoje lične podatke.

- U slučaju da su korisnici uneli podatke sa svoje platne kartice, potrebno je da, u što kraćem roku, o tome obaveste banku izdavaoca platne kartice - poručila je NBS.

Navodi se da su lažne stranice prijavljene nadležnim organima radi sprečavanja prevare i otkrivanja počinilaca krivičnog dela.

U saopštenju centralna banka navodi i adresu jedine zvanične Fejsbuk stranice Narodne banke Srbije - www.facebook.com/NarodnabankaSrbije.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

NIJE SAMO KOLENO PROBLEM! Novak Đoković otkrio i ovo na Vimbldonu!