MOMIROVIĆ: Domaći trgovci su stub ekonomije i partneri države u stvaranju boljih uslova za život naših građana

Novosti online

18. 09. 2024. u 17:14

MINISTAR trgovine Tomislav Momirović posetio je danas maloprodajni objekat u Novom Sadu i izrazio veliko zadovoljstvo zbog uspešne prezentacije akcije “Najbolja cena.” Tom prilikom, ministar je istakao važnost domaćih kompanija, koje su stub maloprodaje i ključni partneri države u obezbeđivanju boljih uslova za građane.

МОМИРОВИЋ: Домаћи трговци су стуб економије и партнери државе у стварању бољих услова за живот наших грађана

Foto: Ministarstvo trgovine

- Posebno želim da se zahvalim Vesni i Draganu Vučureviću. Ono što je važnije od same akcije jeste da imamo domaće kompanije koje šire svoje poslovanje i jačaju ekonomiju naše zemlje. Potrošač na kraju vidi samo trgovca, ali ispod njih stoji čitav lanac koji počinje od proizvođača, uvoznika, distributera, i završava sa trgovcima. Naš zadatak je da čuvamo taj lanac, a ova akcija je dokaz uspešne saradnje države i privrede - rekao je ministar Momirović.

Govoreći o rezultatima akcije „Najbolja cena", ministar Momirović je naglasio da su obezbeđene najbolje moguće cene za građane Srbije, sa prosečnim pojeftinjenjem od oko 30 odsto, uz dodatnih 7 odsto koji dolazi zahvaljujući akcijama same kompanije. Ova kompanija je otišla i dalje  i umesto 81 predviđene grupe proizvoda obezbedila čak 95 grupa proizvoda po najboljoj ceni, što prema rečima ministra Momirovića ima poseban značaj u periodu kada deca kreću u školu, i svaki dinar je dragocen.

- Pozivam sve građane da iskoriste ovu priliku i vide šta su država i domaća privreda zajedno obezbedili za njih. Akcija “Najbolja cena” omogućava uštedu i preko 20.000 dinara, što je značajna podrška građanima u trenutku kada im je to najpotrebnije - istakao je ministar Momirović.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: Deca iz SOS Dečjeg sela Srbija osvojili javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE.