NA ONLAJN ŠOPING DALI 645 MILIONA EVRA: Brži i lakši način kupovine ubrzano je u porastu i u Srbiji
09. 01. 2025. u 06:45
KUPOVINA putem interneta u Srbiji ubrzano raste. U trećem tromesečju 2024. godine se za 49,5 odsto više pazarilo onlajn nego u istom periodu lane, pokazuju podaci Narodne banke Srbije (NBS).
Povezane vesti
SA SKOKOM ONLAJN KUPOVINE RASTE I BROJ PREVARA: Iza sjajne slike preti šarena laža
TREND onlajn kupovine u Srbiji nezaustavljivo raste, ali se povećava i broj neregistrovanih trgovaca i prevara, pa potrošači moraju da budu oprezni.
15. 11. 2024. u 07:00
Najnovije iz rubrike
PAD NA TRŽIŠTU KRIPTO VALUTA SE NASTAVLJA: Bitkoin vredi manje od 90.000 evra
VREDNOST bitkoina je danas u 15.45 časova na najvećoj svetskoj berzi kripto valuta Bajnens pala za 3,07 odsto na 89.402,37 evra.
09. 01. 2025. u 16:16
ČADEŽ: Srbija idealna za nove pogone, spremamo tehnološke alate privredi
GLOBALNI izazovi poput geopolitičkih tenzija, energetske krize i fragmentacije tržišta oblikovaće poslovni ambijent u 2025. godini, izjavio je Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije (PKS).
08. 01. 2025. u 11:09
"DEFINISALI SMO PET NAJVAŽNIJIH CILJEVA ZA 2025" Mali: Nastavljamo da radimo i gradimo Srbiju
SINIŠA Mali, ministar finansija, saopštio je pet najvažnijih ciljeva, koji su definisani za 2025. godinu.
08. 01. 2025. u 09:36
DŽENET JELEN PRETI KINI: Biće značajnih posledica ako pružite pomoć Rusiji
AMERIČKA ministarka finansija Dženet Jelen zapretila je Kini "značajnim posledicama" ukoliko pruži materijalnu podršku Rusiji u sukobu sa Ukrajinom, na sastanku sa potpredsednikom kineskog Državnog saveta He Lifengom.
07. 01. 2025. u 20:44
U 2025. BIĆEMO PRVI PO RASTU U EVROPI Autorski tekst Siniše Malog za "Večenje novosti"
SRBIJA je u prva tri kvartala 2024. godine druga najbrže rastuća ekonomija u Evropi, a naš rast u tom periodu iznosi četiri odsto.
07. 01. 2025. u 07:00
Kalesu
09.01.2025. 08:46
Kupovina onlajn je lako i oberučke prihvaćena najpre od onih, koji svoje automobile i druga vozila po pravilu parkiraju na najbližoj mogućoj tački od vrata radnji, kafića... I ja sam koristio ovu mogućnost, ali samo kod domaćih trgovina, čije su radnje siromašnije snabdevene u mom gradu nego u BG ili NS ("zlatno" pravilo kod velikih sistema), ili ni nemaju lokaciju ovde, a nude robu koja mi treba. Nikada ne bih trgovao sa oglašivačima na društvenim mrežama, jer su tu barem 2/3 njih prevaranti. Posebna sorta "onlajn kupaca", koju nikad neću razumeti, je ona koja koristi usluge kućne dostave, a naručuje robu iz radnje ili picerije, hamburgerije... udaljene od njegove lokacije manje od jednog kilometra, i uz to kuka na dugo čekanje dostavljača!