KAKO SU DVA BRATA STRAST PRETVORILA U SVETSKI BREND: Zarada ogromna, a niko se ovoga nije setio

Новости онлајн

22. 05. 2025. u 19:22

ZAHVALjUJUĆI brendu Damar Tartufi ljudima pokazali kako izgleda pravi lov, sa obučenim psima, u srcu prirode.

КАКО СУ ДВА БРАТА СТРАСТ ПРЕТВОРИЛА У СВЕТСКИ БРЕНД: Зарада огромна, а нико се овога није сетио

Foto: Profimedia

Zamislite da šetate gustim šumama Fruške gore, osluškujete šuštanje lišća pod nogama i pratite pažljivo dresirane pse koji njuše tlo tražeći skrivena blaga. 

U jednom trenutku, pas zastane, pogledom vas pozove, a vi se saginjete i iz zemlje vadite tartuf – mirisni, dragoceni plod prirode. To nije scena iz dokumentarca, već iskustvo koje danas možete doživeti u Srbiji, zahvaljujući brendu Damar Tartufi.

Ova ideja, kako kažu iz Damara, rodila se iz želje da ljudima približe jedinstveni svet tartufa, i to ne samo kroz gotove proizvode, već kroz autentično iskustvo potrage.

- Mnogi znaju da su tartufi delikates, ali malo ko je imao priliku da vidi kako izgleda pravi lov, sa obučenim psima, u srcu prirode - objašnjavaju.

Njihova misija je jasna, da se otkrije skriveni potencijal Srbije, da ljudi osete uzbuđenje, povežu se s prirodom i uče o nečemu što je istovremeno i staro i gotovo mitsko.

Foto. Printskrin Youtube

Lov na tartufe traje u proseku oko dva sata, a iako postoji okvirna ruta, šuma uvek iznenadi. Psi su glavne zvezde, a kad pronađu tartuf, sledi najuzbudljiviji deo – iskopavanje skrivenog blaga.

- To je momenat kada svi zadrže dah - kažu domaćini. I ono što je najlepše, svako se iz šume vraća sa svojim komadom tartufa.

Najveće nalazište crnog tartufa u Srbiji je Fruška gora, ali ih ima i širom Šumadije, Pomoravlja, Braničevskog okruga i juga zemlje.

Foto: Profimedia

Najskuplji, beli tartuf, nalazi se samo na retkim mestima – pre svega u dolini reke Save, kod Obedske bare. Sezona za crne tartufe traje praktično tokom cele godine, dok je letnji tartuf najzastupljeniji od juna do septembra.

Ono što Damar Tartufi čini posebnim nije samo doživljaj u prirodi. Njihova ponuda uključuje i edukaciju i degustaciju u njihovom objektu u Skadarliji, a uskoro i radionice kuvanja s tartufima.

- Naša vizija je da širimo svest o srpskim tartufima kako bi dobili zasluženo mesto na hedonističkoj mapi sveta - ističu oni.

Foto: Profimedia

Naziv „Damar“ nije slučajan. On simbolizuje život, puls, ali i porodičnu povezanost – Danijela i Marka, koji stoje iza ovog projekta. Od 2014. godine do danas, izgradili su brend koji sarađuje s preko 300 ugostiteljskih objekata i izvozi srpske tartufe na gotovo sve kontinente. Njihova priča nije samo poslovna, ona je emotivna, porodična, iskrena.

I pre svega, posvećena očuvanju prirode i promociji Srbije, složićemo se, ipak je to ono najbitnije.

- Lov na tartufe nije samo šetnja kroz šumu. To je kao da ste deo ‘Nacionalne geografije’, uživo. Sa mirisima, uzbuđenjem i nagradom na kraju - poručuju oni svima koji se još uvek dvoume.

Jer iz ovakve šume se ne izlazi praznih ruku – ni metaforički, ni bukvalno.

(Bizlife)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

BRUKA! Pogledajte kako su Amerikanci sramno pokrali Nikolu Jokića!