RASTE ONLAJN KUPOVINA: Najviše se naručuju ovi artikli

S. Ca.

24. 07. 2020. u 15:15

OKO 70 odsto korisnika platnih kartica u Srbiji nabavlja robu i usluge putem interneta, a odeća i obuća su artikli koji se najviše kupuju onlajn.

РАСТЕ ONLAJN КУПОВИНА: Највише се наручују ови артикли

Foto: Depositphotos

Čak 65 odsto sviih kupovina je ova roba, pokazalo je regionalno istraživanje koje je spovela kompanija Visa u okviru kampanje "U korak sa digitalnom budućnošću".

Račune za komunalije putem interneta plaća njih 37 odsto, a po 31 odsto nabavlja male kućne aparate i kozmetiku, kao i preparate za negu lepote.

Više od dve trećine navelo je da bi ih besplatna isporuka podstakla da ubuduće i više kupuju preko interneta. Oko 76 odsto potrošača najčešće koristi pametni telefon za onlajn kupovinu.

Rezulati istraživanja koje je sprovedeno tokom maja, na uzorku od po 500 korisnika kartica u zemljama iz regiona, starosti od 18 do 55 godina, pokazali su da najbolje rezultate po pitanju e-trgovine u regionu beleži Severna Makedonija, gde čak 90 odsto građana kupuje putem interneta.

U Bosni i Hercegovini takođe raste interesovanje za veb prodavnice, budući da se 56 odsto ispitanika opredelilo za ovaj oblik nabavke, dok je u Albaniji to 59 odsto, a u Crnoj Gori svaki drugi građanin.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

NA SAMO 2 SATA OD VAS: Evo zašto bi Tunis trebao da bude vaša sledeća destinacija za letovanje