
Tenis

HOĆE LI SINERA STIĆI "SPORTSKA KLETVA"? Poznati reper uložio veliki novac na Italijana
03. 09. 2025. u 20:28

LAJOVIĆ GAZI U ŠPANIJI: Srpski teniser preko Portugalca do četvrtfinala Sevilje
03. 09. 2025. u 17:22



Fudbal

NIŠLIJE BRUSE FORMU U BUGARSKOJ: Radnički na mini-pripremama u Banskom
03. 09. 2025. u 21:47

ALEKSANDAR MITROVIĆ IMA NOVI KLUB: Otišao tamo gde ga niko nije očekivao!
03. 09. 2025. u 21:05


VOJVODINA ŽELI FUDBALERA ZVEZDE: Novosađani njega vide kao zamenu za Bamidelea
03. 09. 2025. u 19:25

Zivago
16.08.2020. 12:42
Bilo bi dobro čuti i neko modenrije shvatanje. Gradnja aerodroma na svakih 50ak kilometara podseća na pionirski period avijacije, kada su česte sletanja bila nužna radi uzimanja goriva ili nepredviđenih vremenskih uslova. Danas je normalnije imati jedan jak i razvijen aerodrom koji je direktno priključen na železničku infrastrukturu. Pogledajte recimo Frankfurt. Okolnih aerodroma u širokom krugu nema, ali zato iz svakog mesta u Nemačkoj možete direktno vozom stići na frankfurtski aerodrom. Cena vozne karte često je uračunata u cenu avionske karte. Mislim da taj način više odgovara 21. veku, a da je ovo što piše u tekstu samo pokušaj da se nestručnim lokalnim samoupravama daruju projekti za izgled.
Fikret
16.08.2020. 12:53
Imamo i u Sjenici aerodrom vredi i njega pomenuti koji je isto u Srbiji al taj deo Srbije je slepo crevo koliko vidim kao i Novi Pazar .
Sale
17.08.2020. 02:01
@Fikret - Fikrete isto tako su Sombor i Apatin slepo crevo i što se kaže Zadnja pošta Srbije. Potpuno saobraćajno odsečeni od sveta. Postali smo devastirano područje. A Aerodrom Sombor na dohvat ruke. Deca su nam razasute po celom belom svetu. Željni smo mi njih i oni nas. Aerodrom bi bio značajno rešenje. Molim novinare da ovu temu prodube dalje istraživačkim novinarstvom i da nekako dođu do odgovora npr. zašto aerodromi u Somboru i Čeneju nisu već postali putnički a malo, malo političari kao svoj poen dobitka na vlasti spomenu kao navodno samo što ne počnu da avioni ne lete.
Realno
16.08.2020. 12:58
Dosta dobro razmišljanje, ali bi lokalnim samoupravama trebalo prepustiti izgradnju i razvoj aerodroma, bar do određenog nivo. Za instruktažu svakako konsultovati viši nivo. Neki aerodromi(poput Čeneja-Novi Sad), zbog blizine Tesle-Surčin, ne bi imali komercijalnu pozitivu, ali bi asvaltiranjem(inače ogromne-sada travnate piste)dobili sigurniju, bližu alternativu za prisilna sletanja. Poljoprivredna, i "biznis" avijacija malih poslovnih i sportskih aviona bi procvetala. Uzeti u obzir i uključivanje privatnog kapitala u izgradnju(modernizaciju) aerodroma. Rusi su jedno vreme bili zainteresovani za aerodrom Čenej(zbog NIS-a). Inicijative su postojale, ali razumevanja na višim nivoima odlučivanja nema.
Miloje
16.08.2020. 13:04
Znaci svakih 100 kilometara po aerodrum, od EU sredstava, a onda sledi prodaja Arapima.
Miki
16.08.2020. 23:08
Šta je sa Mačvom,i tamo ima i prostora i ostalih uslova za jedan takav aerodrom?
Dr
17.08.2020. 08:38
Sta ce nama pet novih aerodroma,mi smo mala zemlja i ko ce i gde putovati.Drugo,vlada se bori protiv zagadjenja vazduha,Koje su procedure i kakve ce tek biti protiv nas koji vozimo automobile.EU izbacuje unutrasnje linije zbog zagadjenja a mi uvodimo.A da mi napredujemo necemo se voziti mi cemo leteti....ej Srbijo moja!
samo kao info
17.08.2020. 12:25
@Dr - Treba, treba, da svaki bogatas ima parking za svoj avion.
456545
17.08.2020. 12:33
тако је треба што више пара бацати,да се сва села у Србији повежу аеродромима,како то да нисте повезали два аеродрома у Бачкој ЧЕНЕЈ (Нови Сад)-БИКОВО (Суботица) то је срамота