Politika
PRŠTI NA SVE STRANE: Besni rat blokadera, Nataša Kandić ljuta kao nikada do sada
12. 11. 2025. u 17:44
Tenis
BRITANIJA ZATEČENA: Najpoznatiji Englez im emitovao zašto su Srbi otporni na nedaće
12. 11. 2025. u 13:30
NOVAK ĐOKOVIĆ ZATEČEN! Druge kažnjavaju godinama, Janika Sinera samo tri meseca
12. 11. 2025. u 10:20
Fudbal
PARTIZAN OSTAJE BEZ NAJBOLJEG IGRAČA? Vezista crno-belih na meti Štutgarta i Salzburga
12. 11. 2025. u 17:15
SRBI SE RASPUCALI U ZAGREBU! Goleada kao uvertira za odlučujući meč Srbija - Hrvatska!
12. 11. 2025. u 16:18
deda
10.10.2020. 15:17
Reklamacija i to pod hitno.Utvrditi ko je kriv jer to se kaznjava jer je prevara.
ZALIV tacka NET
10.10.2020. 15:29
Neko pogresio prilikom pakovanja, uzmes racun i reklamiras ne vidim razlog za frustracije!? Inace u Lidlu je oko 80% robe slabijeg kvaliteta i namenjeno je za one pliceg dzepa
Zoran
11.10.2020. 08:14
To je zato sto rade ljudi bez iskustva.Za 20 godina koliko radim nikad nisam video svinjsku butkici od 3.5 kila - neposoji.
Ana
11.10.2020. 08:40
Više puta sam ulagala reklamacije Lidlu u Beogradu na ovakve i slične propuste. Nisu baš bili voljni da izlaze u susret potrošačima i da imaju nešto posebno razumevanja za svoje propuste, a dešavaju im se češće nego što bi trebalo. Uglavnom se na kraju svede na to, vratite proizvod, vratićemo vam novac. Pa nije baš sve tako lako. Kad kupimo proizvod očekujemo da je onakav kakav su nam ga predstavili i možda nam je nepohodan ili nam treba baš u tom trenutku, a pošto nije takav, onda treba opet otići do tog objekta, čekati u redu, gubiti vreme, a ponavljam njihova je greška. To što je kod njih roba povoljnijih cena, ne znači da treba da ponižavaju kupce i obmanjuju !
Nedeljko
11.10.2020. 12:24
Treba baš dobro otvoriti oči u kupovini. Svi love u mutnom