
Politika



NEVEROVATNO: Za godinu dana, uprkos pritiscima, SNS nije napustio ni jedan funkcioner
20. 10. 2025. u 21:27

KONFISKACIJE NIS-A NEĆE BITI Vučić: Rusi razumeju situaciju, neće biti otimanja imovine
20. 10. 2025. u 20:44

Tenis




IZAŠLA NOVA ATP LISTA! Evo na kom se mestu nalazi Novak Đoković pred kraj sezone
20. 10. 2025. u 08:28

TITULA U BRISELU ZA OŽE-ALIJASIMA: Kanadski teniser savladao Lehečku u finalu
19. 10. 2025. u 20:38
deda
10.10.2020. 15:17
Reklamacija i to pod hitno.Utvrditi ko je kriv jer to se kaznjava jer je prevara.
ZALIV tacka NET
10.10.2020. 15:29
Neko pogresio prilikom pakovanja, uzmes racun i reklamiras ne vidim razlog za frustracije!? Inace u Lidlu je oko 80% robe slabijeg kvaliteta i namenjeno je za one pliceg dzepa
Zoran
11.10.2020. 08:14
To je zato sto rade ljudi bez iskustva.Za 20 godina koliko radim nikad nisam video svinjsku butkici od 3.5 kila - neposoji.
Ana
11.10.2020. 08:40
Više puta sam ulagala reklamacije Lidlu u Beogradu na ovakve i slične propuste. Nisu baš bili voljni da izlaze u susret potrošačima i da imaju nešto posebno razumevanja za svoje propuste, a dešavaju im se češće nego što bi trebalo. Uglavnom se na kraju svede na to, vratite proizvod, vratićemo vam novac. Pa nije baš sve tako lako. Kad kupimo proizvod očekujemo da je onakav kakav su nam ga predstavili i možda nam je nepohodan ili nam treba baš u tom trenutku, a pošto nije takav, onda treba opet otići do tog objekta, čekati u redu, gubiti vreme, a ponavljam njihova je greška. To što je kod njih roba povoljnijih cena, ne znači da treba da ponižavaju kupce i obmanjuju !
Nedeljko
11.10.2020. 12:24
Treba baš dobro otvoriti oči u kupovini. Svi love u mutnom