
Tenis


KECMANOVIĆ POSUSTAO NA STARTU VAŠINGTONA: Srbin ispao u prvom kolu turnria u SAD
22. 07. 2025. u 21:05



Fudbal

OGLASIO SE MUŽ FATALNE BUGARKE! Otkrio šok detalje o ljubavnici Bastijana Švajnštajgera
23. 07. 2025. u 07:01


JUVEVNTUS ZAVRŠIO PORTUGALCA! "Stara dama" dovela doskorašnjeg fudbalera Porta
22. 07. 2025. u 22:28

ŠOK ZA ŠAMPIONA ITALIJE: Kevin De Brujne debitovao u porazu Napolija od trećeligaša
22. 07. 2025. u 22:05

deda
10.10.2020. 15:17
Reklamacija i to pod hitno.Utvrditi ko je kriv jer to se kaznjava jer je prevara.
ZALIV tacka NET
10.10.2020. 15:29
Neko pogresio prilikom pakovanja, uzmes racun i reklamiras ne vidim razlog za frustracije!? Inace u Lidlu je oko 80% robe slabijeg kvaliteta i namenjeno je za one pliceg dzepa
Zoran
11.10.2020. 08:14
To je zato sto rade ljudi bez iskustva.Za 20 godina koliko radim nikad nisam video svinjsku butkici od 3.5 kila - neposoji.
Ana
11.10.2020. 08:40
Više puta sam ulagala reklamacije Lidlu u Beogradu na ovakve i slične propuste. Nisu baš bili voljni da izlaze u susret potrošačima i da imaju nešto posebno razumevanja za svoje propuste, a dešavaju im se češće nego što bi trebalo. Uglavnom se na kraju svede na to, vratite proizvod, vratićemo vam novac. Pa nije baš sve tako lako. Kad kupimo proizvod očekujemo da je onakav kakav su nam ga predstavili i možda nam je nepohodan ili nam treba baš u tom trenutku, a pošto nije takav, onda treba opet otići do tog objekta, čekati u redu, gubiti vreme, a ponavljam njihova je greška. To što je kod njih roba povoljnijih cena, ne znači da treba da ponižavaju kupce i obmanjuju !
Nedeljko
11.10.2020. 12:24
Treba baš dobro otvoriti oči u kupovini. Svi love u mutnom