
Politika


ŠOLAKOVCI HUŠKAJU NA GRAĐANSKI RAT: Idemo u sukob koji će biti JEZIV! (VIDEO)
09. 06. 2025. u 13:36

"IMALI SMO OKUPACIJU, UZURPACIJU" Vučević: Branili su ljudima da glasaju (VIDEO)
09. 06. 2025. u 13:00


Tenis




OTKRIVENO! Zbog ovoga se emotivno slomio Janik Siner tokom finala Rolan Garosa
09. 06. 2025. u 08:13

Fudbal

KRISTIJANO RONALDO PRELOMIO! Evo gde će Portugalac nastaviti karijeru
09. 06. 2025. u 13:33


UŽAS U MINHENU: Poginuo navijač nakon pada sa tribine tokom finala Lige nacija
09. 06. 2025. u 12:50


deda
10.10.2020. 15:17
Reklamacija i to pod hitno.Utvrditi ko je kriv jer to se kaznjava jer je prevara.
ZALIV tacka NET
10.10.2020. 15:29
Neko pogresio prilikom pakovanja, uzmes racun i reklamiras ne vidim razlog za frustracije!? Inace u Lidlu je oko 80% robe slabijeg kvaliteta i namenjeno je za one pliceg dzepa
Zoran
11.10.2020. 08:14
To je zato sto rade ljudi bez iskustva.Za 20 godina koliko radim nikad nisam video svinjsku butkici od 3.5 kila - neposoji.
Ana
11.10.2020. 08:40
Više puta sam ulagala reklamacije Lidlu u Beogradu na ovakve i slične propuste. Nisu baš bili voljni da izlaze u susret potrošačima i da imaju nešto posebno razumevanja za svoje propuste, a dešavaju im se češće nego što bi trebalo. Uglavnom se na kraju svede na to, vratite proizvod, vratićemo vam novac. Pa nije baš sve tako lako. Kad kupimo proizvod očekujemo da je onakav kakav su nam ga predstavili i možda nam je nepohodan ili nam treba baš u tom trenutku, a pošto nije takav, onda treba opet otići do tog objekta, čekati u redu, gubiti vreme, a ponavljam njihova je greška. To što je kod njih roba povoljnijih cena, ne znači da treba da ponižavaju kupce i obmanjuju !
Nedeljko
11.10.2020. 12:24
Treba baš dobro otvoriti oči u kupovini. Svi love u mutnom