POČELO TREĆE IZVLAČENJE U IGRI UZMI RAČUN I POBEDI: Pristiglo je rekordnih 4.666,326 koverata!

Novosti online

12. 12. 2020. u 18:25

U TREĆEM kolu Izvlačenja u okviru nagradne igre Uzmi račun i pobedi 2020. biće izvučeni dobitnici vrednih nagrada među kojima je pet automobila "fijat" 500L i jedan stan u Beogradu, u naselju Zemunske kapije.

ПОЧЕЛО ТРЕЋЕ ИЗВЛАЧЕЊЕ У ИГРИ УЗМИ РАЧУН И ПОБЕДИ: Пристигло је рекордних 4.666,326 коверата!

Foto: Printskrin

Ovog puta građani su poslali neverovatnih 4.666,326 koverata!

U izvlačenju pojedinačnog kola nagradne igre učestvuju sve koverte koje su blagovremeno pristigle na adresu Uzmi račun i pobedi 2020. Koverte koje su blagovremeno stigle na traženu adresu i nisu izvučene u nekom od izvlačenja, učestvuju u narednom, sve do poslednjeg - petog izvlačenja.

Izvučeni dobitnik mora u potpunosti ispuniti sve uslove za učešće navedene u pravilima nagradne igre Uzmi račun i pobedi 2020 kako bi dobio nagradu. U izvlačenju nagrada učestvuju učesnici čije su koverte predate na šalterima pošta ili ubačene u poštanske sandučiće, do poslednjeg radnog dana koji prethodi danu izvlačenja, a u skladu sa istaknutim radnim vremenima pošta, odnosno vremenom pražnjenja poštanskih sandučića.

Koverte koje su blagovremeno stigle na traženu adresu i nisu izvučene u nekom od izvlačenja učestvuju u narednom izvlačenju, sve do poslednjeg, petog izvlačenja (26. decembra). Planirano je da se početkom 2021. organizuje drugi krug nagradne igre, i šest dodatnih izvlačenja u kojima će pravo učešća imati sve koverte koje su pristigle u prvom krugu.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

Znamo gde provesti leto, prijatno i povoljno! Proverite!