Politika
uživoIZBORI NA KOSOVU I METOHIJI: Podaci o izlaznosti do 17 časova, najviše ljudi glasalo u srpskim opštinama (FOTO)
28. 12. 2025. u 07:28 >> 17:46
Hrvatska opsesija Srbima: Patološka mržnja kao jedini lepak za raspadajuće društvo!
28. 12. 2025. u 17:20
Tenis
"NIJE MI IŠLO U KORIST": David Ferer se oglasio nakon prekida saradnje sa Alkarazom
27. 12. 2025. u 10:58
TEŽAK UDARAC! Jedan od najboljih tenisera sveta propušta Australijan open
26. 12. 2025. u 22:38
Fudbal
KARABELJOV TRAŽENA ROBA: Nakon Šalkea, još jedan klub zagrizao za igrača Partizana
28. 12. 2025. u 17:32
Kalesu
28.01.2021. 11:36
Ono, što me je iskreno obradovalo u ovom članku, je pojava da se konačno mogu pročitati i imena "inkriminisanih" proizvođača. Ista praksa bi se MORALA primenjivati i kada se piše o drugim prevarama u trgovinama, raznim problemima potrošača sa pojedinim artiklima, računima u ugostiteljstvu (nedavni slučajevi anonimnih lokala na nekim od naših planinskih centara) i slično. Potrošač mora da ima potpunu informaciju, da bi znao koga treba zaobilaziti u širokom luku. Takvi bi se, posle osetnijeg pada prihoda, zapitali kako i šta rade, a potrošač uvek ima izbor: ili "ova ili ona" između dve različite opcije ili "da ili ne" kada nema druge opcije.