UZ digitron, vaga je izgleda neophodna sprava koju bi svaki kupac trebalo da ponese sa sobom u radnju. Jer, ono što piše na ambalaži, ne mora da bude tačno, pa se može desiti da ne uspe recept za kiflice u koji ide kilogram brašna.
Ono, što me je iskreno obradovalo u ovom članku, je pojava da se konačno mogu pročitati i imena "inkriminisanih" proizvođača. Ista praksa bi se MORALA primenjivati i kada se piše o drugim prevarama u trgovinama, raznim problemima potrošača sa pojedinim artiklima, računima u ugostiteljstvu (nedavni slučajevi anonimnih lokala na nekim od naših planinskih centara) i slično. Potrošač mora da ima potpunu informaciju, da bi znao koga treba zaobilaziti u širokom luku. Takvi bi se, posle osetnijeg pada prihoda, zapitali kako i šta rade, a potrošač uvek ima izbor: ili "ova ili ona" između dve različite opcije ili "da ili ne" kada nema druge opcije.
DIREKTOR preduzeća "Ekspo 2027" Dušan Borovčanin izjavio je da je prvi pripremni sastanak za Specijalizovanu izložbu Ekspo 2027, koji će biti održan 10. i 11. juna u Beograd, najveći diplomatski skup u Srbiji, kao i da će predstavnici zemalja učesnica tokom okupljanja imati priliku i da obiđu radove na gradilištu Ekspa.
NA trasi Koridora 10, od Beograda, preko Niša, do granice sa Severnom Makedonijom - na deonici od Vladičinog Hana do Donjeg Neradovca, intenzivno se gradi dugoočekivana petlja "Vranjska Banja", o kojoj se govorilo još od kada je počela gradnja auto-puta.
MINISTAR finansija i prvi potpredsednik Vlade Srbije Siniša Mali gostovao je u Jutarnjem dnevniku RTS-a i ukazao na povećanje minimalne zarade, plata i penzija.
Kalesu
28.01.2021. 11:36
Ono, što me je iskreno obradovalo u ovom članku, je pojava da se konačno mogu pročitati i imena "inkriminisanih" proizvođača. Ista praksa bi se MORALA primenjivati i kada se piše o drugim prevarama u trgovinama, raznim problemima potrošača sa pojedinim artiklima, računima u ugostiteljstvu (nedavni slučajevi anonimnih lokala na nekim od naših planinskih centara) i slično. Potrošač mora da ima potpunu informaciju, da bi znao koga treba zaobilaziti u širokom luku. Takvi bi se, posle osetnijeg pada prihoda, zapitali kako i šta rade, a potrošač uvek ima izbor: ili "ova ili ona" između dve različite opcije ili "da ili ne" kada nema druge opcije.