UZ digitron, vaga je izgleda neophodna sprava koju bi svaki kupac trebalo da ponese sa sobom u radnju. Jer, ono što piše na ambalaži, ne mora da bude tačno, pa se može desiti da ne uspe recept za kiflice u koji ide kilogram brašna.
Ono, što me je iskreno obradovalo u ovom članku, je pojava da se konačno mogu pročitati i imena "inkriminisanih" proizvođača. Ista praksa bi se MORALA primenjivati i kada se piše o drugim prevarama u trgovinama, raznim problemima potrošača sa pojedinim artiklima, računima u ugostiteljstvu (nedavni slučajevi anonimnih lokala na nekim od naših planinskih centara) i slično. Potrošač mora da ima potpunu informaciju, da bi znao koga treba zaobilaziti u širokom luku. Takvi bi se, posle osetnijeg pada prihoda, zapitali kako i šta rade, a potrošač uvek ima izbor: ili "ova ili ona" između dve različite opcije ili "da ili ne" kada nema druge opcije.
BROJ turista iz SAD raste, i ova zemlja zauzela je visoko 12. mesto među najvažnijim tržištima za turizam Srbije, saopšteno je iz Turističke organizacije Srbije.
Jedan od vodećih poslovnih lidera u svetu startapa, Metju Mukaler, poznat po svom putu od gejmera do BlackRocka, u emisiji "Čadež talk", autora i voditelja Marka Čadeža, predsednika Privredne komore Srbije, koja je emitovana na TV Juronjuz (Euronews) Srbija, otkrio je koje izazove nose startapi u dinamičnom svetu preduzetništva, ali i kako se, na ličnom planu, izboriti sa preprekama.
Prema kalendaru isplata koji je danas objavio Fond za penzijsko i invalidsko osiguranje (PIO), penzije za januar prvi će primiti korisnici iz kategorije samostalnih delatnosti, kojima će primanja, bez obzira na to za koji način isplate su se opredelili, početi da pristižu 4. februara.
Kalesu
28.01.2021. 11:36
Ono, što me je iskreno obradovalo u ovom članku, je pojava da se konačno mogu pročitati i imena "inkriminisanih" proizvođača. Ista praksa bi se MORALA primenjivati i kada se piše o drugim prevarama u trgovinama, raznim problemima potrošača sa pojedinim artiklima, računima u ugostiteljstvu (nedavni slučajevi anonimnih lokala na nekim od naših planinskih centara) i slično. Potrošač mora da ima potpunu informaciju, da bi znao koga treba zaobilaziti u širokom luku. Takvi bi se, posle osetnijeg pada prihoda, zapitali kako i šta rade, a potrošač uvek ima izbor: ili "ova ili ona" između dve različite opcije ili "da ili ne" kada nema druge opcije.