UZ digitron, vaga je izgleda neophodna sprava koju bi svaki kupac trebalo da ponese sa sobom u radnju. Jer, ono što piše na ambalaži, ne mora da bude tačno, pa se može desiti da ne uspe recept za kiflice u koji ide kilogram brašna.
Ono, što me je iskreno obradovalo u ovom članku, je pojava da se konačno mogu pročitati i imena "inkriminisanih" proizvođača. Ista praksa bi se MORALA primenjivati i kada se piše o drugim prevarama u trgovinama, raznim problemima potrošača sa pojedinim artiklima, računima u ugostiteljstvu (nedavni slučajevi anonimnih lokala na nekim od naših planinskih centara) i slično. Potrošač mora da ima potpunu informaciju, da bi znao koga treba zaobilaziti u širokom luku. Takvi bi se, posle osetnijeg pada prihoda, zapitali kako i šta rade, a potrošač uvek ima izbor: ili "ova ili ona" između dve različite opcije ili "da ili ne" kada nema druge opcije.
NAJAVE novoizabranog američkog predsednika Donalda Trampa da uvede carine od 25 odsto na svu robu iz Kanade i Meksika mogu da dovedu do povećanja cene čelika i aluminijuma u SAD, objavili su danas analitičari američke kompanije za finansijske usluge Sitigrup ("Citigroup").
U SVEČANOJ sali hotela The St. Regis Belgrade juče je svečano potpisan ugovor o saradnji između kompanija Danube Riverside d.o.o. Beograd i Marriott International, čime je ozvaničen dolazak prestižnog hotelskog brenda The Ritz-Carlton u Srbiju.
U PEKINGU je danas zvanično osnovana Alijansa privrednih komora Novog međunarodnog trgovinskog koridora kopno-more (ILSTC), koji povezuje zapadnu Kinu sa zemljama Jugoistočne Azije i Evropom i čiji je Privredna komora Srbije (PKS) jedan od suosnivača i članica.
Kalesu
28.01.2021. 11:36
Ono, što me je iskreno obradovalo u ovom članku, je pojava da se konačno mogu pročitati i imena "inkriminisanih" proizvođača. Ista praksa bi se MORALA primenjivati i kada se piše o drugim prevarama u trgovinama, raznim problemima potrošača sa pojedinim artiklima, računima u ugostiteljstvu (nedavni slučajevi anonimnih lokala na nekim od naših planinskih centara) i slično. Potrošač mora da ima potpunu informaciju, da bi znao koga treba zaobilaziti u širokom luku. Takvi bi se, posle osetnijeg pada prihoda, zapitali kako i šta rade, a potrošač uvek ima izbor: ili "ova ili ona" između dve različite opcije ili "da ili ne" kada nema druge opcije.