
Politika



LALOŠEVIĆ: Tražimo normalizaciju nastave u najkraćem roku u svim obrazovnim ustanovama
05. 03. 2025. u 16:59


PAVLOVIĆ: Podržavam zahteve "Studenti 2.0" za normalizaciju rada obrazovnih ustanova
05. 03. 2025. u 16:41
Tenis

"JEDVA SAM DISALA"! Slavna teniserka o jezivoj traumi koju je doživela
05. 03. 2025. u 13:40


NADAL OSTAVIO REKET PO STRANI: Rafa uživa u drugom sportu, evo o čemu se radi (VIDEO)
04. 03. 2025. u 22:50


Fudbal

"NIJE LAKO, ALI..." Radnički doveo trenera, bivšeg kiparskog reprezentativca
05. 03. 2025. u 18:37


SRBI LOVE ČETVRTFINALE: Petorica naših fudbalera u osmini finala Lige Evrope
05. 03. 2025. u 17:39

SVI PUTEVI VODE U NIŠ: Radnički dočekuje Zvezdu, ovo su cene ulaznica
05. 03. 2025. u 17:10

TRAGEDIJA: U saobraćajnoj nesreći jezivo stradao 19-godišnji sportista
05. 03. 2025. u 17:00
Kalesu
28.01.2021. 11:36
Ono, što me je iskreno obradovalo u ovom članku, je pojava da se konačno mogu pročitati i imena "inkriminisanih" proizvođača. Ista praksa bi se MORALA primenjivati i kada se piše o drugim prevarama u trgovinama, raznim problemima potrošača sa pojedinim artiklima, računima u ugostiteljstvu (nedavni slučajevi anonimnih lokala na nekim od naših planinskih centara) i slično. Potrošač mora da ima potpunu informaciju, da bi znao koga treba zaobilaziti u širokom luku. Takvi bi se, posle osetnijeg pada prihoda, zapitali kako i šta rade, a potrošač uvek ima izbor: ili "ova ili ona" između dve različite opcije ili "da ili ne" kada nema druge opcije.