Од када жене масовно возе аутомобиле, многе по својим личним правилима, Београд је постао опасан за мушкарце, децу, мачке, псе, птице, корњаче, и тд.. Видећемо хоће ли Бели успети да реше проблем који ни сви психолози и психијатри света не могу да реше..
Danas je obuka novih vozača komplikovanija i skuplja nego pre 20-ak godina ali se vidi da su današnji mlađi vozači izuzetno nespremni za učestvovanju u saobraćaju. Auto škole imaju tu nekog udela jer trče za profitom ali zakonodavstvo i saobraćajna milicija su glavni uzročnici ovakvom ponašanju mladih vozača jer saobraćajna milicija neradi svoj posao. Sprovode se akcije svaka 2-3 meseca u saobraćaju ali takav rad saobraćajne milicije treba da je svakodnevan a ne 3 dana svaka 3 meseca. I zakon treba da se primenjuje na SVE učesnike u saobraćaju bez obzira na političku opredeljenost ili " biznis" status pojedinaca.
PREMA prvim informacijama, na lice mesta odmah su izašli hitna pomoć i policija. Nažalost, lekari su mogli samo da konstatuju smrt muškarca, čiji identitet za sada nije saopšten.
APELACIONI sud u Beogradu ukinuo je danas deo presude kojom su četvorica pripadnika organizovane kriminalne grupe, čiji je organizator Dario Đorđević zvani Dekster, bilo osuđeno na visoke zatovrske kazne zbog trgovine narkoticima.
Na predlog Trećeg osnovnog javnog tužilaštva u Beogradu sud je odredio pritvor do 30 dana I.C. (51) osumnjičenom da je pred ćerkom pretukao suprugu i pretio smrću zaposlenima u Domu zdravlja Zemun.
Draža
03.04.2023. 08:22
Од када жене масовно возе аутомобиле, многе по својим личним правилима, Београд је постао опасан за мушкарце, децу, мачке, псе, птице, корњаче, и тд.. Видећемо хоће ли Бели успети да реше проблем који ни сви психолози и психијатри света не могу да реше..
zoran
03.04.2023. 10:09
Danas je obuka novih vozača komplikovanija i skuplja nego pre 20-ak godina ali se vidi da su današnji mlađi vozači izuzetno nespremni za učestvovanju u saobraćaju. Auto škole imaju tu nekog udela jer trče za profitom ali zakonodavstvo i saobraćajna milicija su glavni uzročnici ovakvom ponašanju mladih vozača jer saobraćajna milicija neradi svoj posao. Sprovode se akcije svaka 2-3 meseca u saobraćaju ali takav rad saobraćajne milicije treba da je svakodnevan a ne 3 dana svaka 3 meseca. I zakon treba da se primenjuje na SVE učesnike u saobraćaju bez obzira na političku opredeljenost ili " biznis" status pojedinaca.