SKANDAL U REŽIJI HRVATSKE POŠTE: Na koverti piše "zabranjeno pisanje ćirilicom" - Srbinu vratili pošiljku

Srna

13. 04. 2021. u 13:21

PISANA pošiljka adresirana ćirilicom i upućena na adresu u Novi Sad iz Hrvatske pošte u Mostaru vratila se pošiljaocu u Mostar sa pečatom "zabranjeno pisanje ćirilicom".

СКАНДАЛ У РЕЖИЈИ ХРВАТСКЕ ПОШТЕ: На коверти пише забрањено писање ћирилицом - Србину вратили пошиљку

Foto: Depositphotos

Pošta je predata 7. aprila u glavnoj poslovnici Hrvatske pošte u Mostaru, a pošiljaocu se vratila danas.

Srbin iz Mostara kome je pošta vraćena rekao je Srni da je Hrvatska pošta Mostar primila kovertu bez problema.

- Pošiljka je bila preporučena s povratnicom i plaćena 16,80 KM. Danas dobijam kovertu nazad. Zbunjen pitam poštara šta je u pitanju. Zajedno zaključujemo da je na koverti naljepnica na kojoj piše "zabranjeno pisanje ćirilicom" i pečat Pošte Zagreb - rekao je Mostarac.

On je istakao da je reč o važnoj pošti koja je trebalo da stigne u Novi Sad u određenom roku.

Ovaj Mostarac postavlja pitanja - da li je u BiH službeno pismo ćirilica ili nije?

- Ako pošta nije mogla biti poslata na ćirilici, onda su bili dužni to da mi kažu na prijemu. Ne samo da sam oštećen, jer moji važni dokumenti nisu stigli u roku, nego sam povređen kao čovek i šokiran - rekao je Srbin iz Mostara.

Srna je od Hrvatske pošte u Mostaru zatražila objašnjenje o ovom slučaju, ali je odgovoreno da nemaju portparola, te da će "neko kontaktirati" novinara.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (14)

NIJE SAMO KOLENO PROBLEM! Novak Đoković otkrio i ovo na Vimbldonu!