POBOLJŠANJE BUDŽETA OD SLEDEĆE GODINE: Korona kriza teško pogodila marketinšku industriju u Nemačkoj
MARKETINŠKA industrija u Nemačkoj prošle godine je bila teško pogođena pandemijom korona virusa.
Investicije u oglase su 2020. opale za 3,4 odsto na ukupno 33,7 milijardi evra.
Neto prihodi od oglasa opali su za pet odsto, ukazuje Centralno udruženje nemačke marketinške industrije (ZAW).
Snažni rast kod onlajn-oglasa kompenzovali su delimično gubitke oglasa u drugim oblastima.
Udeo marketinške industrije u BDP-u je prošle godine ukupno opao sa 1,4 na 1,3 odsto.
Za ovu godinu ZAW očekuje na jesen oporavak marketinške industrije, ali će ona, kako dodaju, uslediti samo ako politika postavi smrenice za oporavak privrede.
Povratak na predkrizni budžet za oglase ZAW očekuje tek od 2022.godine.
Preporučujemo
MERKELOVA PRETI PALESTINSKIM DEMONSTRANTIMA: Antisemitizam se mora sprečiti
22. 05. 2021. u 16:09
ALARMANTNO! "PRIPREMITE ZALIHE ZA 72 SATA": Evropa pred katastrofom, a ove zemlje u opasnosti
U IZVEŠTAJU o civilnoj i vojnoj spremnosti Evrope, koji je objavljen u sredu, navodi se kako bi stanovnici Evropske unije trebalo da prikupe zalihe neophodnih potrepština u slučaju izbijanja rata ili neke druge velike opasnosti, piše "Njuzvik".
04. 11. 2024. u 16:15
PUTINU U POMOĆ STIŽE NAJELITNIJA VOJSKA: Šta je "Olujni korpus", jedna od najmoćnijih specijalnih jedinica na svetu
SEVERNOKOREJSKA pojačanja dolaze usred naznaka da se Rusija bori s popunjavanjem svojih snaga.
30. 10. 2024. u 12:37
KRILI LjUBAV: Bane Mojićević PRIZNAO za vezu sa Milenom Ćeranić
PEVAČ Bane Mojićević iznenadio priznanjem.
04. 11. 2024. u 13:02
Komentari (0)