ZAHAROVA IRONIČNA: Ako Amerika sumnja da će zbog ruskih hakera ostati bez roštilja - neka nam se obrati

Novosti onlajn

03. 06. 2021. u 22:25

SAD mogu da se obrate Rusiji putem postojećih diplomatskih kanala ukoliko sumnjaju da „ruski hakeri“ lišavaju Amerikance roštilja, ironično je prokomentarisala nedavne sajber-napade na najveću kompaniju za preradu mesa „Dži-Bi-Es“ portparolka ruskog Ministarstva spoljnih poslova Marija Zaharova.

ЗАХАРОВА ИРОНИЧНА: Ако Америка сумња да ће због руских хакера остати без роштиља - нека нам се обрати

Foto: EPA

Ukoliko se američkim kolegama jave sumnje, strahovi, neki osećaj nemira da ih ruski hakeri lišavaju roštilja, da će izvršiti napad na američki sladoled ili još nešto nalik tome, potrebno je da se obrate putem specijalnog kanala - rekla je ona za televiziju „Rusija 1“ u okviru peterburškog Međunarodnog ekonomskog foruma.

Prema njenim rečima, Rusija ima funkcionalan mehanizam za saradnju po svim pitanjima vezanim za sumnje neke države u vezi sa hakovanjem koja se izvodi sa teritorije neke zemlje, ili ih izvode građani nekih zemalja.

- Postoji poseban kanal napravljen za to - dodala je.

Podsetimo, ranije je saopšteno da je na najveću svetsku kompaniju za preradu mesa izveden sajber-napad koji je poremetio proizvodnju mesa u SAD, Kanadi i Australiji i primorao mnoge radnike da ostanu kod kuće. Prema saopštenju pres-službe Bele kuće, „Dži-Bi-Es“ je izneo tvrdnju da štetni softver potiče od kriminalne organizacije, koja se, verovatno, „nalazi u Rusiji“.

Zamenik ruskog ministra spoljnih poslova Sergej Rjabkov potvrdio je da su Moskva i Vašington u kontaktu po tom pitanju, a portparol Kremlja Dmitrij Peskov je izjavio da Moskva ne raspolaže podacima o tome ko je organizovao taj napad.

S tim u vezi, američki predsednik Džo Bajden odbacio je pretpostavku da bi iza hakerskog napada na „Dži-Bi-Es“ mogle da stoje ruske vlasti.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (2)

NIJE SAMO KOLENO PROBLEM! Novak Đoković otkrio i ovo na Vimbldonu!