EASA NE VERUJE U BOING 737 MAKS: Obnova letova MAX737 u Evropi na dugom štapu

Tanjug

04. 08. 2020. u 20:43

EVROPSKI regulator za bezbednost vazdušnog saobraćaja saopštio je danas da nema konkretan datum kada bi prizemljeni avioni MAX737 mogli ponovo da lete u Evropi, jer Boingu predstoji još posla da bi se ukinula evropska zabrana letova koja je na snazi već 17 meseci.

ЕАСА НЕ ВЕРУЈЕ У БОИНГ 737 МАКС: Обнова летова МАX737 у Европи на дугом штапу

Foto: Tanjug/AP

Američka Federalna uprava za vazduhoplovstvo (FAA) objavila je u ponedeljak predlog direktive u kojoj je navela četiri izmene u dizajnu i operativnom funkcionisanju koje Boing treba da uradi na avionu, kako bi FAA krajem godine eventualno ukinula naredbu o prizemljenju letelice MAX737.

Agencija za vazduhoplovnu bezbednost Evropske unije (EASA) odbila je da direktno komentariše predlog direktive FAA, dodajući da i dalje čeka sprovođenje vlastitih probnih letova pre mogućeg ukidanja zabrane komercijalnih letova za MAX737 u Evropi, prenosi Rojters.

-... I dalje radimo na sprovođenju naših testnih letova, čiji je raspored poremećen usled ograničenja putovanja zbog Kovida-19. Probni letovi su preduslov da bi EASA odobrila povratak MAX737 aviona u funkciju u Evropi- navela je portparola EASA-e.

Ona je ponovo podvuka da će avion biti vraćen u službu tek kada EASA bude sigurna u njegovu berzbednost.

Flota Boingovih aviona MAX737 prizemljena je od marta 2019. godine nakon dve katastrofalne nesreće u kojima je poginulo ukupno 346 ljudi. U Boingu se nadaju da će 737 dobiti dozvolu za nastavak letova sledeće godine, nakon što budu izvršene tražene promene.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (1)

EGZOTIČNA PONUDA KOJU NE SMETE PROPUSTITI! Odmor iz snova, već od 407evra po osobi! Putuje se samo 2 SATA!