ZAŠTO SU ČESTE AVIONSKE NESREĆE U INDONEZIJI: Pre dve godine u padu Boinga stradalo 189 putnika!

09. 01. 2021. u 13:08

PUTNIČKI avion Boing 737 kompanije Srividžaja Er, koji je poleteo iz Džakarte u Indoneziji, je izgubio kontakt sa kontrolom leta. Prema prvim informacijama u avionu je bilo 59 putnika, uključujući petoro dece i bebu.

ЗАШТО СУ ЧЕСТЕ АВИОНСКЕ НЕСРЕЋЕ У ИНДОНЕЗИЈИ: Пре две године у паду Боинга страдало 189 путника!

Probni let sporne letelice / Foto AP

Prema informacijama poslednji kontakt sa avionom, sa pozivnim znakom SJI182, uspostavljen je u 14:40 po lokalnom vremenu.

Prema podacima o registraciji, avion je 27-godišnji Boing 737-500. Lokalni prevoznik Srividžaja Er saopštio je da još prikuplja informacije o letu.

Nije reč o avionu 737 Mak, modelu Boinga koji je poslednjih godina učestvovao u dva velika pada.

Prvi od njih, u oktobru 2018. godine, uključivao je let indonežanskog Lajon Era koji je upao u more oko 12 minuta nakon poletanja iz Džakarte, usmrtivši 189 ljudi.

Avionske nesreće, relativno su česte u Indoneziji zbog prenaseljenosti, kao i starenja infrastrukture, ali i slabih sigurnosnih standarda, piše BBC.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
BOMBARDOVANJE SR JUGOSLAVIJE NAJVEĆA GREŠKA U VOJNOJ ISTORIJI: Intervju - Janis Engolfpoulos, viceadmiral grčke mornarice u penziji

BOMBARDOVANjE SR JUGOSLAVIJE NAJVEĆA GREŠKA U VOJNOJ ISTORIJI: Intervju - Janis Engolfpoulos, viceadmiral grčke mornarice u penziji

"NATO bombardovanje 1999. se često posmatra kao ključni događaj u međunarodnom sistemu nakon Hladnog rata, posebno zbog načina na koji je oblikovao geopolitiku, međunarodno pravo i odnose između NATO zemalja i Rusije, i ako bi bilo pojednostavljenje reći da je to direktan okidač sadašnjih konflikata, to jeste doprinelo dugogodišnjim tenzijama koje su evaluirale u današnju globalnu dinamiku".

01. 03. 2025. u 14:49

Komentari (0)

MESI JE KRIV ZA SVE: Meksički sudija kažnjen zbog autograma, evo i kako (FOTO)