MASK PODIŽE CENU KRIPTOVALUTAMA: Najnovija zvezda na tržištu - dožkoin

Tanjug

08. 02. 2021. u 15:01

NAJNOVIJA zvezda na tržištu kriptovaluta, dožkoin, nastavlja snažan rast, pogurana tvitovima milijardera i vlasnika "Tesle" Ilona Maska i drugih slavnih ličnosti, među kojima su reper Snup Dog i američki roker Džin Simons, član nekadašnje hard-rok grupe Kis.

МАСК ПОДИЖЕ ЦЕНУ КРИПТОВАЛУТАМА: Најновија звезда на тржишту - дожкоин

Ilon Mask / Foto AP

Cena ovog tokena skočila je 65 posto za 24 sata, dostigavši u nedelju rekordnih 0,083745 dolara na trgovanju do 17:30 časova po istočnoameričkom vremenu, prema podacima portala KoinMarketKap, prenosi CNBC.

Jutros oko pet časova trgovan je po ceni od 0,07415 dolara, za 25 procenata višoj u odnosu na sinoćni nivo na zatvaranju.

Ovaj astonomski uzlet cene povećao je tržišnu kapitalizaciju dožkoina na preko 9,5 milijardi dolara, pri čemu je u nedelju nakratko njegova ukupna tržišna vrednost dostigla 10,7 milijardi dolara, čime je ovaj digitalni novčić zauzeo 10. mesto na rang listi KoinMarketKap-a.

Obim trgovine dožkoinom iznosio je u nedelju oko 13,5 milijardi dolara, najviše u poslednjih 24 sata.

Dožkoin, kreiran 2013. iz šale, s likom tada popularnog japanskog lovačkog psa Šiba Inu uz raznobojni tekst u fontu Komik Sans, stekao je od tada sledbenike na tržištu.

Mali investitori su nedavno vinuli u nebo cenu dožkoina, povodeći se tvitovima Ilona Maska koji je nekoliko puta tokom više godina tvitovao o ovom virtuelnom tokenu.

Pre izvesnog vremena je objavio fotografiju fiktivnog magazina „Dog“ (Dogue), igrajući se s naslovom popularnog modnog časopisa „Vog“ (Vogue), što je katapultiralo cenu cenu dožkoina za 800 procenata.

Mask je potom svoju podršku usmerio ka bitkoinu, navodeći da nema „čvrst stav“ o drugim virtuelnim valutama i da bi njegove tvIitove o dožkoinu trebalo shvatiti kao šalu.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: Deca iz SOS Dečjeg sela Srbija osvojili javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE.