MORAJU DA PLATE 916 MILIONA $: Odbačena žalba vlasnika broda Ever Given

Tanjug

23. 05. 2021. u 16:57

EGIPATSKI sud odbacio je žalbu i zahtev japanskih vlasnika teretnog broda "Ever Given" koji je u martu blokirao saobraćaj u Sueckom kanalu punih šest dana.

МОРАЈУ ДА ПЛАТЕ 916 МИЛИОНА $: Одбачена жалба власника брода Евер Гивен

Foto: Tanjug/AP

Japanski vlasnici su tražili da se brod više ne zadržava od strane egipatskih vlasti, potrdio je advokatski tim japanskog vlasnika Šia Kisena.

"Ever Given" je jedan od najvećih teretnih prekookeanskih brodova, koji je zbog snažnih bočnih udara vetra tokom prolaska kroz Suecki kanal 23. marta preprečio plovni put u kanalu, zaustavio saobraćaj i tako blokirao globalnu trgovinsku rutu, podseća Rojters.

Žalba koju su uložili vlasnici teretnog broda priključena je predmetu u ekonomskom apelacionom sudu u Ismailiji u kojem uprava Sueckog kanala potražuje 916 miliona dolara od vlasnika broda kao kompenzaciju za blokadu i kao uslov za njegovo oslobađanje.

Sud je danas vratio predmet nižoj sudskoj instanci koja bi trebalo da održi raspravu 29. maja, potvrdio je advokat japanske kompanije i ukazao da bi žalba bilo koje strane na novu odluku nižeg suda mogla značajno da produži ceo slučaj.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

NA SAMO 2 SATA OD VAS: Evo zašto bi Tunis trebao da bude vaša sledeća destinacija za letovanje