RUSKI LEKARI ODRŽALI PREDAVANJE U BIJELJINI: Preneli iskustva kolegama

V. Mitrić

07. 05. 2021. u 13:18

U OKVIRU trodnevne posete Bolnici “Sveti Vračevi” u Bijeljini, ruski medicinski stručnjaci, direktori bolnica, održali su predavanje o značaju primene standarda u radu bolničkih ustanova u redovnim i kovid uslovima.

РУСКИ ЛЕКАРИ ОДРЖАЛИ ПРЕДАВАЊЕ У БИЈЕЉИНИ: Пренели искуства колегама

Foto: V. Mitrić

Sve predstavljene zdravstvene ustanove su akreditovane i imaju ISO 9001, ali i druge ISO standarde, koji se tiču bezbednosti, kvaliteta hrane i druge kvalitete. U okviru predavanja ruski lekari su kolegama iz Bijeljine preneli iskustva u različitim oblastima rada, načinu organizacije, od prijema bolesnika do stacionarnog lečenja.

Svoju politiku rada, misije i vizije, upravljanje i kontrolisanje zalihama lijekova, ulogu i rad medicinskih tehničara i niz drugih informacija koje su gosti iz Rusije izneli na predavanju, potvrdili su značaj standardizacije procedura koje se jednim delom sprovode u ovoj zdravstvenoj ustanovi.

Foto: V. Mitrić

Na kraju predavanjab direktor bolnice „Sveti Vračevi“ profesor dr Zlatko Maksimović je izrazio zahvalnost na razmeni dragocjenih iskustava ruskih kolega, “ koji će biti od velike koristi našoj zdravstvenoj ustanovi u njenom budućem radu”.  

-Kvalitet je investicija koja se uvek isplati. Jedni dolaze i prolaze, a kvalitet ostaje. Danas sam puno toga naučio. Mi idemo korak ispred drugih, kao što i vi idete korak ispred drugih u vašoj zemlji - izjavio je Maksimović.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

NIJE SAMO KOLENO PROBLEM! Novak Đoković otkrio i ovo na Vimbldonu!