NOVAK ĐOKOVIĆ IZNAD SVIH: Mekinro brutalno odgovorio na Federerovu prozivku i reklamu protiv Noleta

Novosti online

11. 07. 2021. u 10:04

JOŠ nekoliko sati ostalo je do finala Vimbldona. Novak Đoković pojuriće svoju 20. titulu na Gren slem turnirima protiv Matea Beretinija, čime bi se izjednačio po broju trofeja sa Rafaelom Nadalom i Rodžerom Federerom.

НОВАК ЂОКОВИЋ ИЗНАД СВИХ: Мекинро брутално одговорио на Федерерову прозивку и рекламу против Нолета

Foto AP

Upravo je Švajcarac sinoć u saradnji sa Roleksom objavio degutantnu reklamu u kojoj se tvrdi da brojke više nisu važne, već da je mnogo bitniji način na koji će vas ljudi pamtiti i igra koju ste pokazali.

To je prouzrokovalo brojne reakcije u teniskom svetu, a jedna je stigla od Džona Mekinroa, koji je doduše još pre meča sa Šapovalovim govorio o veličini Novaka Đokovića i svemu onome što je ostvario tokom svoje karijere.

- Grend slem tenis nije takmičenje u popularnosti. Biti onaj kojeg svi vole, onaj kojeg svi žele da pobede, da ne završe u blatu. O tome je reč. Možda će vas nazvati klinički tačnim, dosadnim, hej - možda će vam reći da ste samo odvratno derište. To ništa ne znači.

- Sve što će vam dati kada izađete na teren je respekt. Ne možete da ne respektujete čoveka koji je ovo (pehar Vimbldona prim. aut) podigao pet puta. Kada istekne vreme, da li meriš broj pratilaca koji imaš? Ma, beži bre. Sudiće vam prema tome šta ste uradili u tenisu. I znate šta, vremenom će vas možda i zavoleti - rekao je Mekinro u svom video-izlaganju.

I zaista, kako je moguće da neko i dalje dovodi u pitanje sve što je Novak Đoković ostvario kroz godine, sve osvojene trofeje i nedelje provedene na prvom mestu ATP liste, gde apsolutno niko ne može ni da mu parira? Uostalom, legende i vreme govore sami, baš kao što je rekao i Mekinro. Ono će pokazati ko je zapravo u pravu.

(Telegraf.rs)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (6)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: Deca iz SOS Dečjeg sela Srbija osvojili javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE.