NOVE OLAKŠICE ZA OPSTANAK: Ugostiteljima i agencijama koji u Nišu rade u gradskim lokalima kirija manja za trećinu

J. ĆOSIN

07. 06. 2021. u 06:21

UGOSTITELjI i turističke agencije koje zakupljuju gradske lokale u Nišu će od juna do novembra plaćati 30 odsto nižu kiriju, odlučeno je na Gradskom veću, gde je usvojen i predlog da svoje komunalne dugove isplate u 12 fiksnih rata.

НОВЕ ОЛАКШИЦЕ ЗА ОПСТАНАК: Угоститељима и агенцијама који у Нишу раде у градским локалима кирија мања за трећину

Detalj iz jednog od niških lokala / Foto J. Ćosin

- Utvrđenim predlogom odluke umanjuje se zakupnina zakupcima gradskog poslovnog prostora za period od šest meseci, odnosno od juna do novembra. Ovo je nastavak mera koje je Grad već sproveo, odnosno u periodu od januara do aprila meseca - rekla je v. d. načelnice Uprave za komunalne delatnosti Snežana Jovanović.

Olakšanje će se, za razliku od prve polovine godine, kada je zakup umanjen ugostiteljima za 50 odsto, sada odnositi i na sve turističke agencije koje posluju u gradskim objektima.

- Svima njima će biti smanjena zakupnina. U zavisnosti od zone se određuje visina zakupnine, a smanjuje se za 30 odsto, od juna do novembra. U prethodnom periodu je to bilo za 50 odsto, imajući u vidu da se sada proširuje krug tih zakupaca kojima se odobrava umanjenje, znači ubacuju se i turstičke agencije, sada je to 30 odsto - objašnjava Snežana Jovanović.

Dodaje i da je Veće donelo zaključak kojim se preporučuje da JKP "Objedinjena naplata" i "Mediana" daju ugostiteljima i hotelijerima olakšice.

- To znači da omoguće plaćanje dugovanja za komunalne usluge, odnosno za odvoz smeća, dimničarske usluge, čišćenje i odlaganje otpada u 12 fiksnih mesečnih rata, od kojih svaka ne može biti niža od 500 dinara - kaže Snežana Jovanović.

Iz turističkih agencija kažu da im je, pogotovo sada, svaka pomoć dobrodošla...

- Godina za nama je bila jako teška, turističke agencije su veoma pogođene, gubici veliki, tako da svaka pomoć dobro dođe. Nama je vlasnik lokala zaista izašao u susret, pa je napravljen najbolji mogući dogovor kako bi agencija koja nije radila od oktobra prošle, do maja ove godine uopšte opstala, tako da verujem da će i mojim kolegama koji su u gradskim lokalima to biti velika olakšica smanjenje kirije - kaže vlasnica agencije "Amazon travel" Ana Rakita.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

NIJE SAMO KOLENO PROBLEM! Novak Đoković otkrio i ovo na Vimbldonu!