NARAVNO, U NEGATIVNOM KONTEKSTU: Vučić glavna zvezda u programu N1 i Nove S

Novosti online

28. 11. 2023. u 16:00

NIJE vest da televizije Junajted grupe nisu objektivne i nepristrasne u svom izveštavanju. U ovoj kampanji N1 i Nova S su čak i za svoje standarde otišle korak dalje. Svu svoju energiju usmerili su ka kreiranju sadržaja koji bi predsednika Aleksandra Vučića i vlast Srpske napredne stranke predstavili u negativnom svetlu.

НАРАВНО, У НЕГАТИВНОМ КОНТЕКСТУ: Вучић главна звезда у програму Н1 и Нове С

D.Milovanović

To pokazuju egzaktni podaci proizašli iz monitoringa jedne agencije koja se bavi analizom izveštavanja medija u predizbornoj kampanji. Iz toga se vidi namera Dragana Šolaka da utiče na javno mnjenje protiv Aleksandra Vučića, koristeći svoje medije kao platformu za najgore uvrede, jer očigledno da rezultate Aleksandra Vučića nije moguće osporiti. Najefikasnije sredstvo protiv istine je laž. Najefikasnija je laž koja se mnogo puta ponavlja, a upravo tome su posvećene N1 i Nova S. Sate i sate programa su uložile upravo u to, i sve svoje kapacitete upregle su ka tom cilju, gazeći sve novinarske, etičke i moralne standarde.

Prema podacima monitoringa, u periodu od 1. novembra do 25. novembra, televizija N1 je u svom izbornom programu, koji je trajao nešto više od 92 sata, čak 69,95% vremena (64 sata, 54 minuta i 12 sekundi) posvetila sadržaju koji je Aleksandra Vučića prikazivao negativno. Ostatak izbornog programa, koji je trajao oko 27 sati, bio je posvećen drugim temama.

Sličan trend zabeležen je i na televiziji Nova S u periodu od 1. do 24. novembra. Od ukupno 88 sati i 53 minuta izbornog programa, 61,21% vremena (54 sata, 23 minuta i 39 sekundi) iskorišćeno je za sadržaj koji predsednika Vučića stavlja u negativan kontekst. 

Ostatak vremena, odnosno 34 sata, 29 minuta i 54 sekundi, drugim temama iz kampanje. 

Analiza izbornog programa televizija N1 i Nova S, u vlasništvu Dragana Šolaka, otkriva očigledan i sistematski pristup u predstavljanju Aleksandra Vučića isključivo u negativnom svetlu. Ovi podaci ne samo da potvrđuju pristrasnost ovih medija, već i ukazuju na strategiju koja prelazi granice obične političke kritike, transformišući se u neprekidnu kampanju usmerenu protiv jednog čoveka i liste koju predvodi. 

Ovakvo izveštavanje ne samo da dovodi u pitanje etičke standarde novinarstva, već i ukazuje na potencijalnu opasnost koja proizlazi iz medijske manipulacije i jednostranog prikazivanja političke stvarnosti. Da čitava situacija bude još bizarnija, Šolakove televizije su pre mesec dana istakle da neće emitovati politički marketing, a ono što građani svojim očima mogu da vide i svojim ušima čuju je nešto potpuno suprotno. Mada, oni su možda i u pravu jer se gajenje mržnje i blaćenje Aleksandra Vučičća iz dana u dan ne može nazvati političkim marketingom, već jeftinom propagandom koja ima za cilj uvećanje finansijskog kapitala vlasnika ove dve televizije.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
Dolce Vita na obali Save: Stanovi na ovoj lokaciji su za one koji žive svoje snove

Dolce Vita na obali Save: Stanovi na ovoj lokaciji su za one koji žive svoje snove

Možete li da zamislite lepotu svakodnevice koja počinje na obali Save do koje stižete laganom šetnjom kroz jedinstvenu luksuznu pešačku zonu, a završava se ispijanjem vina na vašoj prostranoj terasi s pogledom na reku ili u vrhunskom restoranu do kog stižete peške? U istom danu ste s lakoćom obavili posao, odradili trening, uživali u kupovini novih komada garderobe najluksuznijih brendova u neposrednom komšiluku, a stigli ste i da sa decom provedete vreme u zelenilu, jer se sve što vam treba nalazi nadohvat ruke.

14. 05. 2024. u 10:00

Komentari (0)

ITALIJA U ŠOKU: Evo zbog koga je Janik Siner ostavio devojku (FOTO)